محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ از اجرای مرحله نخست طرح ویژه بهارانه خدمت در این منطقه از تاریخ ۱۵ الی ۳۰ بهمن ماه با هدف بهبود منظر شهری و خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان خبر داد.

به گزارش گویای صنعت، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه گفت : اجرای دقیق و منظم طرح بهاران خدمت با توجه به تاکید شهردار محترم تهران ضروری و مهم است و شهروندان باید این اقدامات را در همه محلات منطقه به طور محسوس درک کنند .
محمد هادی علی احمدی در ادامه افزود : پس از بازدید های میدانی مستمر از نواحی ۴ گانه و نیاز سنجی صورت گرفته، پروژه ها و برنامه های معاونت خدمات شهری و محیط زیست در چهار حوزه خدمات شهری ، فضای سبز ، زیبا سازی و ساماندهی بر اساس اولویت بندی نیازها تعیین و در قالب طرح بهاران خدمت در محلات اجرا می شود.
وی در ادامه افزود : مجموع فعالیتهای انجام شده در حوزه خدمات شهری تا امروز شامل رفت وروب معابر به طول ۱۷۰۷۲۰، لایروبی انهار روباز و روبسته به متراژ ۳۵۳۹۵، شستشوی جداول ،گاردریل و هندریل ها به طول ۱۶۹۰۰ متر مربع، شستشوی معابر به متراز ۸۸۰۰مربع و پاکسازی برچسب و پوستر به طول ۹۵۰ متر مربع بوده است.
محمد هادی علی احمدی در ادامه تاکید کرد :شستشو، ترمیم، رنگ آمیزی و نظافت کلیه مبلمان و المان ، وسایل بازی و تندرستی و آبنماهای موجود به تعداد ۱۳۵۰ مورد ، کند و کوب و کاشت درختچه به ترتیب ۲۲۵۰۰ متر مربع و ۱۸۰۰ اصله درخت بخشی از طرح های فضای سبز در این حوزه است.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اینکه این طرح در محله های شورا، آشتیانی ،اسدی ، اشراقی و بزرگراه امام علی (ع) اجرایی شده است ، اظهار داشت : رفع نواقص روشنایی و نورپردازی پل های سواره رو و پیاده، رنگ آمیزی عناصر و مبلمان، نصب المان های هنری و حجمی، ساماندهی دستفروشان رنگ آمیزی و رفع سد معبر و حذف زواید فیزیکی کیوسک ها در منطقه از دیگر اقدامات اجرایی طرح بهاران خدمت در حوزه زیباسازی و ساماندهی می باشد.