سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفر به استان یزد، عملیات اجرایی ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی یزد را آغاز کرد.

به گزارش گویای صنعت، عملیات اجرایی ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی یزد با اعتبار ۱هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال و با ظرفیت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمکعب بر شبانه روز از محل اعتبارات داخلی شرکت از تیر ماه سال جاری آغاز شده است.

 عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه یزد طی دو سال به مرحله بهره برداری خواهد رسید که بر اساس زمانبندی و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۴ در مدار بهره برداری قرار می‌گیرد.

با اجرای این طرح ظرفیت تصفیه خانه های صنعتی استان دو برابر خواهد شد و این تصفیه خانه شامل آشغالگیر، ایستگاه پمپاژ اولیه فاضلاب خام ، واحد دانه گیری ،چربی گیر با هوادهی و ایستگاه پمپاژ پساب است که می تواند نقش مهمی را در مسائل زیست محیطی واحدهای صنعتی و همچنین استحصال آب و بهرمندی از آن برای فضای سبز شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ایفا کند.

همچنین با حضور مقیمی سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران واحد تولید تابلوهای صنعتی برق و کابل برق در یزد افتتاح شد. با راه اندازی این واحد صنعتی برق بیش از یکصد نفر مشغول به کار شدند.