به مناسبت نهم اردیبهشت ماه، روز جهانی روان شناس و مشاور، آیین تجلیل از مشاوران کمیته امداد استان تهران در محل مرکز مشاوره راه زندگی (رز سفید) برگزار شد.

به گزارش گویای صنعت، پیش از ظهر امروز یکشنبه دهم اردیبهشت ماه به مناسبت روز روانشناس و مشاور، آیین تجلیل از مشاوران فعال در کمیته امداد استان تهران با حضور حسین انواری، عضو هیأت امنای کمیته امداد، حجت الاسلام علی جعفری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد و سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در محل مجموعه مشاوره راه زندگی ( رز سفید) برگزار شد.

سیدابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران در این آیین با تأکید بر مشاوره تخصصی به جامعه هدف تحت حمایت، گفت: علاوه بر مشاوران مستقر در ادارات از کلینیک های تخصصی به منظور ارائه خدمات بیشتر و مطلوبتر به جامعه هدف نیز استفاده شود.

وی افزود: همچنین مشاوران رویکرد اسلامی را در ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت سرلوحه کار خود قرار دهند.

پرپنچی با ارائه گزارشی از خدمات کمیته امداد استان تهران در حوزه مشاوره، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱، بیش از ۲۵ هزار مددجو از مشاوره فردی و گروهی بهره مند شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: خدمات مشاوره با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و سعی در بهبود سلامت روانی مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

شایسته ذکر است؛ در پایان این آیین به مناسبت نهم اردیبهشت ماه با اهدای لوح سپاس از تلاش های مشاوران تجلیل شد.