صبح امروز باحضور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری آیین تجلیل از مدیران و کارکنان شاغل در مجموعه بخشداری کهریزک برگزار شد.

به گزارش گویای صنعت ،صبح امروز چهارشنبه هشتم شهریورماه همزمان با آخرین روز از هفته دولت آیین تجلیل از مدیران و کارکنان شاغل در مجموعه بخشداری کهریزک باحضور محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در محل سالن جلسات ساختمان بخشداری برگزار شد.

در این مراسم که باحضور بادلی بخشدار کهریزک، شریف دوست معاون برنامه ریزی و توسعه و هاشم پور رئیس اداره حراست فرمانداری برگزار شد، سرپرست فرمانداری ویژه ری در سخنانی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت به تمامی ملت شریف ایران بویژه خدمتگزاران مردم در مجموعه دولت، گفت: هشتم شهریورماه سالروز شهادت دو تن از خدمتگزاران صدیق مردم و انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر می باشد که باوجود عمر کوتاه دولت این عزیزان، بدلیل روحیه انقلابی، از جنس مردم بودن و انجام خدمت خالصانه به ملت و کشور پس از گذشت چند دهه هنوز نام و یاد این عزیزان در دلهای مردم ایران زنده است.

بشارت ادامه داد: هفته دولت فرصت بسیار خوبی است برای تلاش در جهت افزایش امید و دلبستگی مردم به مجموعه دولت جمهوری اسلامی که این مهم با بیان دستاوردها و خدمات یکساله دولت حاصل می شود. از این رو تمامی مدیران و کارکنان شاغل در مجموعه دولت میبایست در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام به جهاد تبیین و تبلیغ خدمات ارزشمند دولت کوشا بوده و سهمی در افزایش میزان امید در جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان ایفا نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تفاوت های موجود میان اشتغال در دستگاه های دولتی عنوان کرد: بطورکلی فعالیت در اداراتی که در خط مقدم ارتباط و تعامل مستقیم با مردم و ارباب رجوع قرار دارند بسیار حساس و دشوارتر می باشد، بویژه در دولت سیزدهم که مزین به نام «دولت مردمی» است و ریاست محترم دولت حضرت آیت الله رئیسی به دفعات موضوع مردمی بودن، در میان مردم بودن و ارتباط بی واسطه با مردم را به منصه ظهور رسانده و انتظار ایشان از بدنه دولت نیز تلاش در جهت تحقق شعار دولت مردمی می باشد.

بشارت در پایان اضافه کرد: فعالیت در مجموعه بخشداری ها بدلیل ارتباط مستقیم با شهروندان بسیار مهم و دشوارتر از اشتغال در دستگاه های ستادی می باشد. زیرا کارکنان بخشداری ها در ارتباط مستقیم با اهالی شریف شهرها و روستاها بوده و میبایست درک درست و کاملی از شرایط، مشکلات و نیازهای مردم و بخش محل فعالیت خود داشته باشند و بتوانند بسیاری از درخواست ها و حتی شکایات و انتقادات مردمی را مدیریت کرده و رضایت خاطر ارباب رجوع را جلب نمایند که این کار نیازمند صرف وقت، انرژی و تلاش زیادی می باشد.

لازم بذکر است در پایان این مراسم باحضور سرپرست فرمانداری ویژه ری و بخشدار کهریزک از مدیران و کارکنان شاغل در مجموعه بخشداری با اهداء لوح سپاس و گل تجلیل بعمل آمد.