شهردار منطقه 4 از برگزاری بیست و سومین دوره انتخابات شهردار مدرسه در مدارس منتخب مقاطع دوره اول و دوم این منطقه خبر داد: شهرداران مدارس در تصمیمات شهری مدیریت شهری را همراهی می کنند.

به گزارش گویای صنعت، ” علی اصغر کمالی زاده” ضمن ضرورت ایجاد تعامل دو سویه شهرداری و مدارس گفت: انتخابات شهردار مدرسه با هدف تقویت حس مسؤلیت پذیری و روحیه مشارکت جویی، شناسایی و تلاش برای حل مشکلات مدرسه از طریق دانش آموزان و بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان برگزار می شود.
او در ادامه افزود: شهرداران مدارس منتخب می توانند در مدرسه و در شعاع ۵۰۰ متری مدرسه موضوعات ، مشکلات و نیازمندیهای خود را (ضمن انجام فعالیتهای آموزشی و فرهنگی شهرداری ) مطرح و مطالبه و پیگیری نمایند.
شهردار منطقه ۴ با بیان این که شهردار مدرسه مشکلات را به شهردار منطقه اعلام می‌کند گفت: این افراد می‌بایست ۶ نفر را به عنوان معاونین انتخاب کرده و در زمینه های مختلف ، مدیریت شهری را همراهی کنند.
کمالی زاده خاطر نشان کرد: منطقه ۴ دارای ۱۳۶ هزار دانش آموز است که بیشترین جمعیت دانش آموزی مناطق را داراست و در تلاشیم با همکاری آموزش و پرورش زمینه آرامش و آسایش دانش آموزان را در محیط مدرسه و شهر فراهم آوریم .