سرداربهرامی گفت: هیچ رضایتی بالاتر از رضایت نائب برحق امام زمان (عج) نیست ، رضایتی که پیش نیاز رضایت خالق است و ما امروز خداوند را به برای همه نعمت هایش شاکریم و در راس همه آنها نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرصت خدمتگزار بودن در این نظام پاک تا بتوانیم برای اعتلای کلمةُ الله و حفظ انقلاب با خنثی سازی فتنه های دشمنان تاثیر گذار باشیم.

به گزارش گویای صنعت،سرتیپ دوم پاسدار “محمد بهرامی” در جلسه دورسخنی که با حضور کارکنان معاونت تبلیغات در تمامی رده های سراسر کشور برگزار گردید با بیان اینکه جنگ امروز جنگ رسانه ای ، تبلیغاتی و ترکیبی است گفت :همان گونه که مقتدای ما به ما آموخته است جهاد در این جنگ با جهاد در جنگ سخت فرق دارد و جهاد تبیین راه پیروزی در این جنگ ترکیبی است و باید همگی با تمام همت و تلاش خود به میدان جهاد تبیین بیاییم و با اقدامات اثر بخش تبلیغی،رسانه ای خود به شایستگی نقش آفرین باشیم.
این مقام انتظامی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همه همرزمان خود که در سنگر حساس و تعیین کننده تبلیغات و روابط عمومی در حال فعالیت هستند،افزود:خداوند را شاکرم از این باب که در چند سال اخیر اقدامات این معاونت با همکاری همه کارکنان در سراسر کشور بازتاب و دستاورد های خوبی داشته است و به عنوان خادم شما عرض می کنم که این نتایج خوب تنها متوجه بنده و همکارانم در ستاد سازمان نمی شود و همه همکاران در سراسر کشور در حصول این نتیجه درخشان سهیم هستند.
وی در ادامه با اشاره به ابراز رضایت مقام معظم رهبری از مجموعه انتظامی افزود:هیچ رضایتی بالاتر از رضایت نائب برحق امام زمان (عج) نیست ، رضایتی که پیش نیاز رضایت خالق است و ما امروز خداوند را به برای همه نعمت هایش شاکریم و در راس همه آنها نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرصت خدمتگزار بودن در این نظام پاک تا بتوانیم برای اعتلای کلمهُ الله و حفظ انقلاب با خنثی سازی فتنه های دشمنان تاثیر گذار باشیم.
سردار بهرامی ضمن تاکید بر اینکه مجموعه انتظامی کشور امروز یک مجموعه توانمند ، خدوم و تعیین کننده است ، گفت اقدامات انجام شده در حوزه تبلیغات و روابط عمومی نشان دهنده این است که یک مجموعه انتظامی قادر است از ارزش های انقلاب دفاع کند و در راستای تحقق اهداف جامعه اسلامی گام بردارد.
این مقام مسئول ضمن تحلیل شرایط کشور و جهان با تاکید بر اینکه اینک زمان خسته شدن نیست و هرگونه توقف ممنوع است ،تصریح کرد: رزمندگان و شهدای ما در هشت سال حماسه دفاع مقدس با نثار جان خود از انقلاب و کشور محافظت کردند و اینک نوبت ماست تا با تلاش خود و مشارکت فعال در جهاد تبیین نقشه های شوم دشمنان را بی اثر کرده و نام خود را در زمره حافظان این نظام مقدس ثبت و درج کنیم.
بهرامی با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: همانگونه که رهبر عزیزمان فرمودند رژیم صهیونیستی رفتنی است و این وعده الهی است که پیروزی با جبهه حق است و جبهه باطل محکوم به نابودی است و این جنایات وحشیانه نشانگر استیصال و افول این رژیم موقتی است .
وی با اشاره به اینکه ما مسلمین اعتقاد داریم که وعده الهی حق است و بی تردید روزی مستضعفین عالم، حاکم خواهند شد گفت برای تحقق این وعده الهی قرآن دو شرط بیان کرده است:۱- مجاهدت و تلاش ۲-صبر و استقامت که می بایست این دو ویژگی را سرلوحه کار تبلیغی خود قرار دهیم.
سردار بهرامی با قدردانی از حضور پرشور کارکنان در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت:انتظامی کشور از آرمان های امام و رهبری و انقلاب اسلامی همواره حمایت کرده است و یکی از بزرگترین و مهم ترین این آرمان ها ،حمایت از فلسطین است .
معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان با اشاره به پیشرفت های کاری در معاونت تبلیغات و روابط عمومی و بازتاب این فعالیت ها در سطح کشور ، تصریح کرد: نتایج بازدیدهای دفتر عقیدتی سیاسی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ستاد کل نیروهای مسلح همگی حاکی از روند روبه رشد فعالیت های این معاونت است که می بایست ضمن متوقف نکردن آن ، همه تلاش و همت خود بر توسعه و تقویت آن بگماریم.