اتابک نادری بازیگر نقش شهید ستاری در فیلم های پاور میهمان سینما هنر پیشوا شد.

به گزارش گویای صنعت، اتابک نادری بازیگر نقش شهید ستاری در فیلم های پاور میهمان سینما هنر پیشوا شد.
سینما هنر پیشوا میزبان جشنواره بین المللی فیلم فجر در جنوب شرق استان تهران است و در روز اکران فیلم های پاور با پیگیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا میزبان بازیگر این فیلم در نقش شهید ستاری بود که در محل سینما حضور پیدا کرد و علاقمندان به فیلم و هنرمندان این عرصه با دیدن او خوشحال شدند.
اتابک نادری زاده ۱۵ اسفند ماه ۱۳۴۹ در اردبیل، بازیگر سینما و تلویزیون است او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس هنرهای نمایشی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.
وی علاوه بر فعالیت در زمینه تئاتر در سینما و تلویزیون هم فعالیت دارد و میتوان به مجموعه تلویزیونی در پناه تو ساخته حمید لبخنده که نخستین تجربه بازیگری در برابر دوربین تلویزیون است اشاره کرد و همچنین نخستین فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۶۷ بعنوان بازیگر در فیلم سینمایی چشم عقاب شروع نمود.
این بازیگر مردمی توانست با بازی در مجموعه شوق پرواز تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند.
از آثار وی می توان به اینجا هم باران می بارد (۱۳۹۷)، جاودانگی (۱۳۹۴)، شاید یک معجزه (۱۳۹۳)، ترنج (۱۳۹۱)، کلانتری غیرانتفاعی (۱۳۸۷ یدالله صمدی)، عشق فیلم (۱۳۸۱ ابراهیم وحیدزاده)، متولد ماه مهر (۱۳۷۸ احمدرضا درویش)، چشم عقاب (۱۳۷۷ شفیع آقامحمدیان)، کمکم کن (۱۳۷۷)، هیوا (۱۳۷۷ رسول ملاقلی‌پور) اشاره کرد.
در پایان وی در رابطه با نقش خود در قالب سردار شهید منصور ستاری در فیلم های پاور که نام یک عملیات سری در دفاع مقدس بود برای حاضرین صحبتهای کوتاهی داشت و از ارزشها و رشادتهای آن سردار شهید سرافراز سخن گفت.