صبح امروز جلسه‌ای به منظور رسیدگی به وضعیت آسفالت معبر چله‌دوان حدفاصل میدان شهید کشاورز تا مجید‌آباد با حضور سرپرست بخشداری کهریزک، رئیس شورای اسلامی بخش، رؤسای پلیس راهور منطقه ۱۹ و شهر کهریزک، نمایندگان شهرداری‌های کهریزک و باقرشهر، اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ری و مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌های تابعه برگزار شد.

به گزارش گویای صنعت، صبح امروز جلسه‌ای به منظور رسیدگی به وضعیت آسفالت معبر چله‌دوان حدفاصل میدان شهید کشاورز تا مجید‌آباد با حضور سرپرست بخشداری کهریزک، رئیس شورای اسلامی بخش، رؤسای پلیس راهور منطقه ۱۹ و شهر کهریزک، نمایندگان شهرداری‌های کهریزک و باقرشهر، اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ری و مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌های تابعه برگزار شد.

هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک ضمن اشاره به لزوم تسریع در روند رسیدگی به وضعیت آسفالت معبر شهید چله‌دوان، گفت: با توجه به اهمیت سهولت تردد رانندگان و پیشگیری از مخاطرات و خسارات احتمالی، لکه‌گیری موقت و پخش تراشه آسفالت در معبر مذکور توسط شهرداری‌ها در دستور کار قرار گرفته و به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید.

بادلی افزود: این جاده یکی از پرترددترین جاده‌های بخش کهریزک است که می‌بایست به ایمنی آن توجه ویژه شود و در راستای ارتقای وضعیت ایمنی، نصب علائم هشدار دهنده بر روی نیوجرسی‌ها توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ری صورت خواهد گرفت.

همچنین در این جلسه مقررشد به منظور اجرای پروژه روشنایی در جاده مذکور، جابجایی نیوجرسی‌ها توسط شهرداری باقرشهر صورت پذیرد و شهرداری کهریزک نیز آکس معبر مذکور را تعیین و به شورای اسلامی بخش‌ کهریزک ارسال نماید.