رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح ساماندهی فروشندگان ارزی در مرزها،بیان داشت: در این زمینه تعدادی افراد شناسایی و با کد های مشخص اقدام به عرضه ارز با قیمت های مصوب بانک مرکزی می کنند و این افراد برای دسترسی راحت تر زائران در نقاط مختلف مرز و در کنار مقر های پلیس مستقر هستند .

به گزارش گویای صنعت،  سردار “حسین رحیمی” با اشاره به حضور میلیونی زائران اربعین حسینی برای خروج از مرز و زیارت حرم سید و سالار شهیدان(ع)، عنوان داشت: متاسفانه برخی افراد سود جو در این ایام اقدام به فروش ارز های تقلبی به زائران می کنند که برای مقابله جدی با این موضوع کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در مرزها به صورت شبانه روزی مستقر و انجام وظیفه می کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه از شروع راهپیمای اربعین تا کنون تعدادی دلال ارزی دستگیر و از آنها مقادیری ارز تقلبی کشف شده است، بیان داشت: علاوه براقدامات سلبی با اقدامات ایجابی تلاش کرده ایم که امکان سوء استفاده دلالان ارزی را به حداقل ممکن برسانیم.
وی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی فروشندگان ارزی در مرزهای مختلف، افزود: در این زمینه تعدادی افراد شناسایی و با کد های مشخص اقدام به عرضه ارز با قیمت های مصوب بانک مرکزی می کنند و این افراد برای دسترسی راحت تر زائران در نقاط مختلف مرز و در کنار مقر های پلیس مستقر هستند و به زائران گرانقدرمان ارایه خدمات می کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تاکید کرد: لازم است هموطنان گرامی از تهیه ارز از دلالان ارزی خودداری نمایند و حتما به مراکز معتبر و صرافی های مجاز مراجعه نمایند.