رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: طی سال گذشته ۶ هزار هکتار زمین صنعتی به شهرک ها و نواحی صنعتی کشور افزوده شده است.

به گزارش گویای صنعت، علی رسولیان، ۴ اردیبهشت ماه در سفر به خراسان شمالی و بازدید از شهرک صنعتی شیروان که با همراهی علی جدی نائب رئیس کمیسیون صنایع و اسماعیل‌زاده فرماندار شیروان انجام شد، اظهار کرد: شهرک ها و نواحی صنعتی کشور نیازمند توسعه هستند که در این راستا ۶ هزار هکتار به وسعت آن ها در استان های مختلف افزوده شده است.

وی افزود: همچنین در راستای ارتقای زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی کشور، ۱۱ هزار میلیارد تومان طی سال گذشته هزینه شده است تا تولید کنندگان شرایط بهتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی در بودجه امسال منابع خوبی برای شهرک ها و نواحی صنعتی کشور پیش‌بینی کرده است که با بهره گیری از آن ها تلاش می کنیم پست های برق این مناطق را به اتمام برسانیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: این مجموعه با هدف رفع مشکلات واحدهای صنعتی، کمک به تامین برق آن‌ها و کاهش بار شبکه سراسری، برای احداث ۹۶ پست برق در شهرک های صنعتی کشور با وزارت نیرو مشارکت کرده ایم که یکی از آن ها، شهرک صنعتی شیروان است.