رئیس پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري سارق تکرو زورگير ، در غرب تهران خبر داد و گفت: تا کنون متهم به 10 فقره زورگیری اعتراف کرده است.

به گزارش گویای صنعت، سرهنگ “جلیل موقوفه ای” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی در شهرک قدس و سعادت آباد به یک روش خاص توسط موتورسیکلت تکرو رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق در دستور کار تیم عملیات کلانتری این محل قرار گرفت و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.
وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات و ساعات حضور متهم را شناسایی کردند عنوان کرد: مشخصات به دست آمده به کلیه واحدهای گشتی اعلام تا روز گذشته عملیات کلانتری در حال گشت زنی در شهرک قدس متهم با همان مشخصات را در حال زاغ زنی شهروندان مشاهده کردند و سریعا وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز چند دقیقه ای و اجرای طرح مهار متهم زمین گیر و دستگیر شد.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف سلاح سرد از متهم تصریح کرد: متهم ۱۸ ساله در تحقیقات پلیسی به جرم خود مبنی بر سرقت و ۱۰ فقره زورگیری از شهروندان و سرقت تلفن همراه معترف و تا کنون با مراجعه مال باختگان ۱۰ نفر از شکات متهم را شناسایی کردند.
سرهنگ موقوفه ای با اعلام ادامه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم در پایان خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.