شهردار قرچک از افتتاح فاز اول کمربندی شمالی این شهرستان به طول 4 کیلومتر بااعتباری بالغ‌بر 85 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش گویای صنعت، محسن خرمی شریف در این خصوص اظهار کرد: کمربندی شمالی یکی از ابر پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری همراه با پروژه آرامستان است که مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه کاهش ترافیک درون‌شهری، حل معضل راه‌بندان و ترافیک سنگین در مبادی ورودی شهرستان است.
وی افزود: پروژه بزرگ کمربندی شمالی، یکی از پروژه‌های حیاتی شهرستان قرچک و دشت ورامین است که با افتتاح این کمربندی مشکل تردد وسایل نقلیه مرتفع خواهد شد.
شهردار قرچک بابیان اینکه تمام بودجه این پروژه از منابع مالی شهرداری تأمین‌شده است، اظهار کرد: طول پروژه کمربندی شمالی قرچک ۹ کیلومتر است که فاز اول آن چهار کیلومتر از ابتدای شهر تا خیابان فردیس شامل خاک‌برداری، تسطیح، زیرسازی، جدول‌گذاری، تملک و آسفالت به  بهره‌برداری خواهد رسید.
خرمی شریف گفت: فاز اول پروژه عمرانی کمربندی شمالی قرچک به متراژ بیش از ۳ کیلومتر بااعتباری بالغ‌بر بااعتباری بالغ‌بر ۸۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.
این مدیر شهری در پایان اظهار کرد: تا به امروز با توکل به خداوند متعال هر قول و وعده‌ای که به مردم عزیز قرچک داده بودیم عملی شد و امیدوارم این پروژه را مثل پروژه‌های دیگر به سرانجام برسانیم.