فخاری گفت:اجرای پروژه‌های فیبرنوری مدارس و مراکز آموزشی در اولویت است.

به گزارش  گویای صنعت، علیرضا فخاری در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان ملارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: افتخار می کنیم در سایه‌سار نظام جمهوری اسلامی به ویژه در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه هایی هستیم که به همت بلند دست‌اندرکاران و مسئولان در جای جای کشور صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه ورزشی در ملارد افزود: به همت همکاران در حوزه شهرداری ملارد، مجموعه ورزشی افتتاح شد که ظرفیت و فضایی برای نشاط شهروندان ایجاد کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

استاندار تهران به پروژه فیبرنوری این شهرستان اشاره کرد و گفت: پروژه مربوط به فیبرنوری نشان می‌دهد با تغییرات در حوزه ارتباطی مواجه هستیم و باید خودمان را برای دنیای متحول شده جدید آماده کنیم و نسل جدید بر این اساس آموزش ببیند، البته با این سرعت در مدت کوتاهی فیبرنوری منسوخ می شود و جایگزین خواهد شد؛ چراکه تکنولوژی رو به رشد است.

فخاری سپس گفت: در کشور با همت متخصصان فعالیت بخش های مخابراتی با سرعت در حال انجام است و در آینده نزدیک پوشش فیبرنوری کل کشور را دربرخواهد گرفت که در حال حاضر مدارس و مراکز آموزشی در اولویت است تا به جامعه پژوهشگر و دانش‌آموز کمک کند.