اقدامات قابل قبول شورای ششم در حوزه سیاست‌گذاری/ شورای فعلی نظارت بر شهرداری را دنبال می‌کند

  پرینت
اقدامات قابل قبول شورای ششم در حوزه سیاست‌گذاری/ شورای فعلی نظارت بر شهرداری را دنبال می‌کند
شناسه خبر : 72181 | تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳ | تعداد دیدگاه : 0 |
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گفت: درست است که شورای شهر باید تلاش بیشتری در بحث سیاست گذاری کند اما قطعاً شورای ششم در حوزه سیاست گذاری، اقدامات قابل قبولی انجام داده است.

وی افزود: استناد مطالب ارائه شده گزارش مرکز مطالعات شهرداری بوده، اما به نظر بنده برخی از این نکاتی که تیتروار مطرح شد و بعداً مورد استفاده قرار خواهد گرفت باید بررسی شود. به عنوان مثال درباره سیاست گذاری شورای شهر، در ابتدای سال دوم این شورا با کمک پرسنل شهرداری تهران، برنامه چهارم تحول و پیشرفت را تنظیم کردیم که این اقدام یک سیاست گذاری مهم برای شهر تهران بوده که در شورای ششم انجام شد.
آخوندی ادامه داد: البته سیاست گذاری شورای ششم فقط به برنامه چهارم محدود نشد. در حوزه های مختلف دیگری هم شورای ششم مصوبات مهمی داشته است از جمله نظام نامه محلات ، اساسنامه سازمان های شهرداری، مدیریت اماکن ورزشی و امثالهم که همگی در مسیر سیاست گذاری است. درست است که شورای شهر باید تلاش بیشتری در بحث سیاست گذاری کند اما به این معنا نیست که اقدامات شورای ششم در حوزه سیاست گذاری مهم و تاثیرگذار نبوده باشد.
وی بیان کرد: نکته بعدی هم درخصوص نظارت است. ما بیش از ۳۰۶ گزارش حسابرسی از سال‌های گذشته را بررسی کردیم و بیش از ۲۰ گزارش حسابرسی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز بررسی شده است. این اقدام دقیقاً نظارت بر عملکرد مالی است و شورای ششم در این بخش عملکرد ویژه ای داشته است
آخوندی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی در شورای ششم کار بی نظیری انجام شد و ما درحال حاضر به اینکه چه قدر تصمیم‌های گرفته شده در شورا توسط شهرداری اجرا شده کاری نداریم اما شورای ششم شهر تهران در حوزه سیاست گذاری اقدامات قابل قبولی انجام داده است.

برچسب ها
نوشته های مشابه
موزه شهرداری تهران راه اندازی می شود
گسترش حاشیه‌نشینی حاصل بی‌توجهی به درآمد پایدار در روستاهاست
آغاز ثبت نام سالن ورزشی ۹ دی شهرداری قرچک ویژه بانوان
عزاداری هیئت کودک و مادر در سرای محله خبرنگار قرچک برگزار شد
اجرای طرح مبارزه با جانوران موذی با شناسایی و طعمه‌گذاری کلونی‌ها
تجهیز یک دستگاه خودرو ون جهت حمل‌ونقل آسان توان یابان شهرستان قرچک
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.