همزمان با سراسر کشور، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبانماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز باحضور مردم و مسئولین و جمع کثیری از دانش آموزان مدارس در شهرری برگزار شد.

به گزارش گویای صنعت، همزمان با فرارسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز همراه با سایر نقاط کشور، راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهرستان ری باحضور مسئولین، دانش آموزان مدارس، معلمین و فرهنگیان و باحضور مردم انقلابی شهرها و روستاهای تابعه ری برگزار شد.

این مراسم در شهرری که باحضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری، حجت السلام والمسلمین قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم «ع»، سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء «ع»، یزدیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی، شنگی شهردار منطقه ۲۰، سرهنگ قنبری فرمانده ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم «ع»، سرهنگ طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری و سایر مسئولین برگزار شد، شرکت کنندگان مسیر بلوار امام حسین «ع» شهرری تا میدان نماز را طی نمودند.

در اجتماع پایانی این راهپیمایی فرماندار ویژه شهرستان ری در سخنانی با اشاره به فجایع انسانی درحال وقوع در فلسطین گفت: از همین تریبون به مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای عرض می نماییم که اماما، فرماندها، ما آماده ایم تا با یک دستور شما تمامیت غرب را، تمامیت استکبار را، تمامیت ستم و ستمکاری را با محو اسرائیل جنایتکار از جغرافیای سیاسی و نقشه جهان در هم شکنیم.

باب الحوائجی ادامه داد: ما به مردم مظلوم و کودکان معصوم غزه اعلام می نماییم که شما تنها نخواهید ماند. امروز پس از سال ها حسین های فهمیده بیشماری در ایران اسلامی به حمایت از شما و مردم مسلمان فلسطین در مقابل اسرائیل و آمریکا ایستاده اند. امروز اسرائیل و آمریکا از حضور شما دانش آموزان عزیز به شدت عصبانی هستند و ما به آنها خواهیم گفت که از این عصبانیت بمیرید.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان عنوان کرد: غزه امروز متعلق به تمام مسلمین جهان است و تمامی مسلمانان در مقابل استکبار جهانی خواهند ایستاد و با آن مبارزه خواهند کرد.