سردار محمدیان گفت: امروز اگر پلیس کمک مردم را نداشته باشد ، اگر اخبار و اطلاعات مردمی را نداشته باشد و اگر همراهی مردم را نداشته باشد ، نمی تواند توفیقات بدست آمده در زمینه های مختلف را بدست بیاورد .

به گزارش گویای صنعت، سردار عباسعلی محمدیان ، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه امنیت مثال زدنی کشور در این منطقه پرآشوب ، صرفا به واسطه توانمندی های پلیس نیست، بیان کرد: بلکه این امنیت پایدار و مثال زدنی بواسطه همراهی مردم با مجموعه نظام جمهوری اسلامی بدست آمده است .
وی ادامه داد: در راستای گسترش امنیت و افزایش احساس امنیت ، سردار فرمانده کل انتظامی کشور ، موضوع امنیت محله محور را مورد تاکید قرار داده و آنگونه که مقام معظم رهبری در سال گذشته تاکید داشتند که از مساجد به عنوان پایگاه استفاده شود ، امروز تامین امنیت محلات با محوریت مساجد در دستور کار فرماندهی انتظامی کل کشور قرار گرفته است .

سردار محمدیان گفت: در حال حاضر در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ، یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد کلانتری ها ، میزان ارتباط آنها با مساجد حوزه های استحفاظی آنها می باشد و تاکید کردیم که این ارتباط می بایست با ملاقات های حضوری مستمر با مردم افزایش پیدا کند .