طی حکم جدیدی  از سوی دکتر حمیدرضا عباسی مقدم ریاست سازمان نخبگان ورزشی جهان  دکتر فرشاد توحیدی نیا  بعنوان مشاورعالی سازمان مردمی نخبگان ورزشی جهان منصوب شدند.

به گزارش  گویای صنعت، طی حکم جدیدی  از سوی دکتر حمیدرضا عباسی مقدم ریاست سازمان نخبگان ورزشی جهان  دکتر فرشاد توحیدی نیا  بعنوان مشاورعالی سازمان مردمی نخبگان ورزشی جهان منصوب شدند.

دکتر حمیدرضا عباسی مقدم رییس سازمان مردمی نخبگان ورزشی جهان و رییس کنفدراسیون هم افزایی منابع مدیریتی جهان در پیامی انتصاب ایشان را تبریک گفت،

متن پیام از این قرار است:

جناب آقای دکتر فرشاد توحیدی نیا با توجه به تجارب ارزنده حضرتعالی در ورزش و عملکردی مردمی شما در عرصه فرهنگی و نخبه پروری و سواد رسانه ای ورزش شما بعنوان مشاورعالی سازمان مردمی نخبگان ورزشی جهان منصوب میشوید. انشالله با اتکا به خداوند متعال در این مسیر رشد و توسعه جهانی ورزش بخصوص نخبگان ورزشی جهان موفق و موید باشید.
در ضمن دکتر فرشاد توحیدی اصالتا اهل استان چهار محال و بختیاری شهر بسیار زیبا و با مردمان خون گرم بروجن می باشند، مدیری مردمی و زحمتکش و اخلاق مدار و هم اکنون مشاور عالی فراکسیون فرهنگی مجلس و تربیت بدنی مجلس هستند که به واقع همیشه خدمتگزار مردم بوده با متانت مثال زدنی و رشته ورزشی نامبرده فوتبال است و در رشد و توسعه ورزش ایران بسیار پر تلاش هستند  ؛ لذا به مردم این شهر تبریک عرض می کنیم که همچنین مدیری موفق در اختیار دارند.