قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها با کمک خیرین 500 سری جهیزیه و 5 هزار بسته کمک معیشتی را جهت اهداء به نیازمندان به استان های محروم کشور ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار گویای صنعت، رزمایش نبوی به همت خیرین و با همکاری بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها روز چهارشنبه در شهر آفتاب برگزار شد. فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت زدایی جنوب کشور با اشاره به اهداء صدها سری جهیزیه به نیازمندان گفت: « به همت یک میلیون و ۳۲۰ هزار خیر، رزمایش نبوی برگزار شد که به دنبال اجرای این رزمایش ۵۰۰ سری جهیزیه از تهران جهت اهداء به نوعروسان نیازمند به استان های محروم کشور مانند: استان های بوشهر، کرمان، زاهدان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویر احمد و … ارسال شد. » مدیر قرارگاه محرومیت زدایی جنوب کشور اشاره ای هم به اهداء سبدهای کمک معیشتی بین نیازمندان داشت و افزود: « با اجرای این رزمایش تعداد ۵ هزار بسته کمک معیشتی هم بین نیازمندان جامعه توزیع شد. این بسته های معیشتی و جهیزیه ها با اعتباری بیش از ۷ میلیارد تومان تهیه شده است.»
زهره الهیان نماینده مردم تهران، شهرری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی هم در این رزمایش حضور داشت. الهیان اشتغال زایی را باعث کاهش مشکلات جامعه دانست و اظهار داشت: « بحث اشتغال زایی و توانمند سازی از موضوعاتی است که سایر ابعاد زندگی شخص را تحت شعاع قرار می دهد و باعث سلامتی روان شخص می شود و از بسیاری از مشکلات روزمره جامعه جلوگیری می کند.» نماینده مجلس در ادامه افزود: « حدود ۴۰ هزار گروه جهادی داریم که خیلی از آنها در مسیر خدمت رسانی در مناطق محروم، توانمندسازی زنان و ایجاد اشتغال فعالیت می کنند.» وی گفت: « برای اولین بار توسط رئیس جمهور دستیار مردمی سازی دولت مشخص شد که این موضوع عزم راسخ دولت در حل مشکلات را نشان می دهد.»