نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آیین به صدا در آوردن زنگ دبیرستان شهید همت منطقه ۲۲ شهر تهران گفت: اگر کشور عزیزمان ایران امروز اقتدار دارد و جلوی ابر قدرت ها ایستاده؛ از دانش‌آموختن خوب است. بدانید که اقتدار آینده کشور به دست شما دانش‌ آموزان است.

به گزارش گویای صنعت، پرویز سروری، نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در دبیرستان شهید همت منطقه ۲۲ شهر تهران ضمن تبریک سال تحصیلی و مقارن شدن آن با امامت حضرت مهدی(عج)اظهار داشت: مؤثر ترین عامل در پیشرفت هر کشوری علم است و باید خوب دانش آموزی کنید تا آیند کشور را به نحو احسن بسازید و شکست ابرقدرت های ظالم با کسب علم و دانش میسر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: ۳۶۰۰۰ هزار دانش آموز شهید در ۸ سال دفاع مقدس در جبهه ها، جان عزیزشان را تقدم خاک پاک کشور کردند تا شما دانش آموزان در آسایش و آرامش در کشور تحصیل کنید. باید قدر این آرامش و آسایش را بدانید و تا می توانید کسب علم کنید و آیند خود و کشور را با نحوه احسن بسازید.
نائب رئیس شورا در خصوص تحصیل دانش آموزان در زمان جنگ اظهار داشت: دانش آموزان عزیزمان در سنین بسیار کوچک در جبهه ها هم درس می‌خواندند و هم در دفاع از کشور جان عزیزشان را تقدیم می‌کردند تا کشور عزیزمان امروز سربلند و پر افتخار در جهان در بسیاری از عرصه ها باشد و در اکثر مسابقات علمی در جهان در سکو باشند.
وی در پایان بیان اینکه آینده کشور روشن است؛ اظهار داشت: باید همه دانش آموزان بدانند فردای کشور به دست همه آنها ساخته می‌شود و در مسیر علم آموزی اهتمام ویژه و جدی داشته باشند تا ایران عزیز، سربلندتر و پر اقتدارتر از همیشه باشد.