پیرو درخواست و دعوت مالکین و دامداران فعال مستقر در مجتمع دامگستر، صبح امروز معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری باحضور در این مجتمع، از بخش های مختلف آن بازدید و پای صحبت های دامداران و مالکین واحدهای این مجتمع بزرگ دامداری در بخش فشافویه نشست.

به گزارش گویای صنعت، پیرو درخواست و دعوت مالکین و دامداران فعال مستقر در مجتمع دامگستر، صبح امروز مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری باحضور در این مجتمع، از بخش های مختلف آن بازدید و پای صحبت های دامداران و مالکین واحدهای این مجتمع بزرگ دامداری در بخش فشافویه نشست.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این بازدید که باحضور حسین خانی بخشدار فشافویه‌ و عابدی رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری انجام شد، از بخش های مختلف مجتمع و برخی از واحدهای دامداری فعال بازدید و با جمعی از دامداران و مالکین حاضر پیرامون مسائل و مشکلات موجود گفت و گو کرد.

باب الحوائجی در حاشیه این بازدیدها و تشریح اهداف آن عنوان کرد: پیرو جلسه هفته گذشته کمیته اقدام اقتصادی استان تهران و به منظور ساماندهی وضعیت اراضی مجتمع دامگستر و تعیین تکلیف اراضی و ساخت و سازهای غیرمجاز واقع در این منطقه امروز بازدید میدانی از این مجتمع در دستور کار مجموعه مدیریت شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: همانگونه که قبلا عنوان شد بحث ادامه کار واحدهای دامداری فعال در مجتمع که به تولید محصولات پروتئینی مشغول می باشند مورد اتفاق نظر مدیریت شهرستان قرار داشته و مالکین این واحدها می توانند بدون هیچگونه محدودیت و مانعی به فعالیت خود ادامه دهند.

معاون استاندار تهران افزود: همچنین تعدادی از واحدها که مالکین آنها بدون اخذ مجوزهای قانونی لازم نسبت به ساخت و ساز اقدام نموده اند بدلیل عدم رعایت تشریفات قانونی و جلوگیری از تضییع حقوق عامه با تکمیل مستندات و پرونده توسط اداره جهاد کشاورزی و صدور احکام تخریب از سوی مرجع محترم قضائی مقرر گردید این تعداد واحد مورد قلع و قمع قرار گرفته و متخلفین به مراجع قانونی معرفی شوند.

باب الحوائجی اضافه کرد: سیاست کلی ما بعنوان نماینده عالی دولت در سطح شهرستان ری حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان و همچنین حفظ و حراست از حقوق عامه مردم شریف شهرستان می باشد. به همین دلیل به کلیه مالکین و تولیدکنندگانی که در سطح شهرستان ری از جمله مجتمع دامگستر درحال فعالیت می باشند این اطمینان خاطر را می دهیم که حمایت های قانونی لازم از آنها و کسب و کارشان صورت خواهد پذیرفت و خللی در روند کارشان بوجود نخواهد آمد.