معاون اقتصادی استاندار تهران به همراه مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان تهران از شهرک‌های خصوصی شهرستان رباط‌کریم بازديد به عمل آورد.

به گزارش گویای صنعت، “علی مهری” معاون اقتصادی استاندار تهران با همراهی “سعید صادقی” مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران، “بهزادی” مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و “امید احمدی” فرماندار شهرستان رباط کریم روز سه شنبه از شهرک‌های صنعتی خصوصی کاظم آباد، زواره ای و ده حسن بازدید کردند و از نزدیک در جریان مهمترین مسائل و مشکلات زیرساختی قرار گرفتند.

در ادامه، جلسه بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی خصوصی شهرستان رباط کریم برگزار شد.
در این جلسه که در محل فرمانداری رباط کریم برگزار شد، “دهقان” مدیر شهرک‌های صنعتی پرند و نصیرآباد، اعضای هیئت مدیره شهرک‌های صنعتی خصوصی شهرستان رباط کریم، شهرداران سه شهر رباط کریم، پرند و نصیرشهر و سایر مسئولان شهرستان حضور داشتند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران طی سخنانی در این جلسه، شهرستان رباط‌کریم را یکی از صنعتی‌ترین شهرستان‌های استان تهران دانست و گفت: این شهرستان توانسته است چند شهرک صنعتی دولتی و خصوصی را در خود جای دهد.
” سعید صادقی” افزود: دو شهرک صنعتی دولتی در این شهرستان فعال است و از شهرستان‌های همجوار نیروی کار برای اشتغال‌زایی به این شهرستان می آید اما متاسفانه امکانات زیرساختی مناسبی وجود ندارد.
در این نشست اعضای هیئت مدیره شهرک های صنعتی خصوصی نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.
در این جلسه درخصوص تغییر کاربری، تعیین محدوده، مشکلات زیرساختی و….. بحث و تبادل نظر شد و راهکارهای لازم برای رفع برخی موانع ارایه گردید.