حمید زمانی گفت: ازدواج یک سنت حسنه و پسندیده است و باید مسئولین و خیرین مسیر آن را برای جوانان آسان و هموار نمایند.

به گزارش گویای صنعت، حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری صبح امروز از مجموعه فرهنگی اجتماعی شهربانو در شهرری بازدید نمود و در جریان فعالیت های این مجموعه قرار گرفت.

زمانی ضمن تشکر از ارائه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی توسط این مجموعه گفت: ازدواج یک سنت حسنه و پسندیده است و باید مسئولین و خیرین مسیر آن را برای جوانان آسان و هموار نمایند.

فرماندار شهرستان ری در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه در سطح شهرستان ری مؤسسات و انجمن های خیریه در این زمینه فعالیت های خوب و مؤثری دارند و بطور نمونه با تهیه جهیزیه برای زوج های جوان و نیازمند زمینه تشکیل خانواده و آغاز زندگی مشترک آنها را فراهم می نمایند که باید از زحمات و تلاش‌های آنان قدردانی کرد.

شایان ذکر است مجموعه فرهنگی و اجتماعی شهربانو علاوه بر فعالیت در حوزه ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تأمین جهیزیه برای زوج های نیازمند، در راستای ارتقاء سطح فرهنگی بانوان شهروند و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح محلات، اقدام به برگزاری برنامه هایی همچون تشکیل کلاس های روانشناسی، آموزش مهارت های زندگی و فرزند پروری، مشاوره خانواده و دیگر برنامه های مشابه می نماید و استفاده از خدمات آن برای عموم بانوان شهروند میسر می باشد.