اعضای هیات‌امنا و هیات‌مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان طی بازدید میدانی از پتروشیمی‌های سبلان، سیراف و دنا به عنوان شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ انرژی سپهر در جریان روند فعالیت‌ها و چالش‌های موجود در این شرکت‌ها و برنامه‌های پیش‌روی آن قرار گرفتند.

به گزارش گویای صنعت، در این بازدید میدانی که با حضور لیلی نظرپور و محسن مسعودی اعضای هیئت‌امنا و دکتر جواد زارع‌پور نایب‌رئیس و مهندس هوشنگ عمرانی عضو هیئت‌مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان به همراه مهندس غلامرضا مقیمی قائم‌مقام هلدینگ پتروفرهنگ و فرهاد جهانگیری قائم‌مقام و عضو هیئت‌مدیره هلدینگ انرژی سپهر برگزار شد، راهکارهای تامین مالی، تسریع پروسه تکمیل پروژه و چالش‌های موجود بررسی شد.

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پتروشیمی دنا در فاز ۲ عسلویه
حسین هاشمی مدیرعامل پتروشیمی دنا در این بازدید میدانی، ضمن تشریح فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در پروژه، بر حمایت بیش از پیش سهامداران در جهت پیشبرد برنامه‌های شرکت تاکید کرد.
پتروشیمی دنا به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ انرژی سپهر، با حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در فاز ۲ عسلویه قرار دارد.
ظرفیت تولید سالانه بیش از یک و نیم میلیون تن متانول در سیراف انرژی
حسن نزهت مدیرعامل سیراف انرژی در این بازدید آخرین دستاوردها و چالش‌های شرکت را تشریح و بیان کرد: از طرفیت حداکثری خود برای پیشبرد برنامه‌ها و سودآوری بهره می‌گیریم.
شرکت پتروشیمی سیـراف انرژی با ظرفیت تولید ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تن متانول در سال، در بندر دَیر استان بوشهر، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ انرژی سپهر است.