سی و ششمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی منطقه ۶ شهرداری تهران، با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و مدیران شهری منطقه برگزار شد و طی آن، معضلات و مشکلات منطقه و همچنین برنامه های توسعه و آبادانی و رفع نیازهای عمرانی محلات، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گویای صنعت، با تشکیل مجمع مشورتی و تخصصی ضمن بررسی مصوبات گذشته، درخصوص رفع مشکلات شهری، بهسازی و تسریع در تکمیل پروژه های توسعه محله ای متناسب با نیاز شهروندان محلات ایرانشهر، ولیعصر (عج)، کشاورز، وصال شیرازی، جمالزاده، بهجت آباد، سنایی، امیرآباد، فاطمی، فاطمی، ساعی، جهاد، والفجر و یوسف آباد بحث و تبادل نظر شد.
حجت الاسلام والمسلمین آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران در این نشست با اشاره به اهمیت اجرای فعالیت های عمرانی مطابق با نیاز محلات، از پیگیری و دستورکار برای تشکیل کمیته عمران برای توسعه محلات و بهبود ارائه خدمات اجرایی خبر داد.
وی با تأکید بر اینکه تعامل، همیاری و نظارت معتمدان محلات برای پیشرفت فعالیت ها و رفع مشکلات موثر و مثبت است، از لزوم اطلاع رسانی برای ارائه خدمات شهری صورت گرفته به شهروندان، استمرار جلسات هم افزایی در بخش کمیته عمران و پیگیری مطالبات به عنوان فعالیت های مثبت  صحبت کرد.
احداث مهد سالمندان، جمع آوری مسیر ویژه دوچرخه، احداث بازارچه میوه و تره بار، احداث سرویس بهداشتی، رفع مشکلات روشنایی معابر و اماکن، تعیین تکلیف وضعیت شورایاری و سرای محلات، رفع مشکلات دانشگاه تهران، برچیدن کارگاه های مترو، موضوعات ترافیکی و خدمات شهری و… از جمله مهمترین درخواست های معتمدین محلات منطقه ۶ در این نشست بود.
گفتنی است شهرداری منطقه ۶ تهران از ۶ ناحیه و ۱۴ محله برخوردار است. این منطقه از تهران از جمعیتی بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر برخوردار می باشد که بیش از ۳۰ درصد ساختمان های حکومتی، دولتی، نهادها و بانک های مختلف در این منطقه از تهران واقع شده است. منطقه ۶ تهران از سمت شمال به منطقه ۳، از سمت غرب به منطقه ۲، از سمت شرق به منطقه ۷ و از جنوب به مناطق ۱۰، ۱۱ و ۱۳ محدود می شود.