سردار ذوالقدر بیان داشت:سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران با یک برنامه ابتکاری به نام اندیشکده حقوق را آغاز کرده است.

به گزارش گویای صنعت، سردار احمد ذوالقدر روز پنج شنبه در آئین افتتاح اولین اندیشکده حقوق در سالن اجتماعات شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:امروز سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران با یک برنامه ابتکاری به نام اندیشکده حقوق را آغاز کرده است.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران افزود:اساتید معظم از حوزه علمیه و مجلس شورای اسلامی و کانون وکلا و اندیشمندان و دانشجویان حقوق دور هم جمع شدند تا پیرامون حقوق جزا و نیازمندیهای قضایی و حقوقی برای نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی و سپاه و ضابطین نیازمندی‌ها را احصا کنند.
وی بیان کرد: امروز این اندیشکده با حضور جمعی از مسئولان و نمایندگان مجلس و قانون گذاران و قضات و وکلا و معاونین دادستانی آغاز به کار کرد تا ماموریت‌هایی از جمله ماموریت‌های دفاعی و امنیتی و سازندگی و محرومیت زدایی و امداد و نجات و کارهای فرهنگی را به سرانجام برسانیم.
سردار ذوالقدر عنوان کرد:گاهی در مواجه با مسائلی در ارتباط با قانون و قانون گرایی چه ضابط به عنوان قانون چه مجرم به عنوان قانون شکن و یا کسی که تخلف داشته باشد نیازمند نشست‌های مختلف هستیم.
وی تصریح کرد:، به خصوص در شرایط ضروری و سخت نیروهای مسلح و امنیتی به حمایت‌های قضایی و حقوقی و قانون ویژه دارند و امروز این نیازمندی‌ها احصا می شود.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران خاطرنشان کرد: در مقالات دانشجویان استفاده ازکانون وکلا و نیازمندی های ضابطین قوه قضائیه و نیروی انتظامی و سپاه و بسیج مستضعفین به رای و نظر گذاشته می شود.
وی گفت:امید است این اندیشکده بتواند گام موثری در تدوین قانون و تکمیل و کمک به قانون گذار و احیا‌ و اصلاح قوانین در کنار مشاورین قانون گذاران باشد، سپاه سید الشهدا در این باره پیشتاز شد و با ارزیابی‌های انجام شده و هم اندیشی در بیانیه ای نتایج اعلام می شود.