رئیس اداره ورزش منطقه 4 به مناسبت روز دانش آموز از برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی برای 3000 نفر از دانش آموزان دبستان منصور نفر خبرداد.

به گزارش گویای صنعت، نادر گودرزی رئیس اداره ورزش منطقه ۴ با گرامیداشت یوم ا… ۱۳ آبان و روز دانش آموز از برپائی خیابان قهرمان شهر در دبستان منصور نفر خبر داد و گفت : اداره ورزش منطقه ۴ روز شنبه ۱۳ آبان مصادف با روز دانش آموز اقدام به برگزاری خیابان قهرمان شهر و مراسم جشن برای دو نوبت دختران و پسران در دبستان منصور نفر کرد.

گودرزی در ادامه گفت : در ابتدای مراسم دختران دانش آموز به صورت دسته جمعی ورزش صبحگاهی را اجرا کردند سپس در رشته های دارت ، بدمینتون ، بسکتبال ، فوتبال دستی ، داژبال و والیبال با هم به رقابت پرداختند .
او از برگزاری جشن در ادامه مراسم خبر داد و گفت : با توجه به مصادف شدن با روز دانش آموز مراسم جشن نیز با حضور گروه کودک برای دانش آموزان برگزار شد و همچنین از ریحانه السادات اسدیان مدال آور ورزشی ، حائز مقام دوم مسابقات گرجستان در رشته توکیما از رشته های رزمی ، تقدیر شد .
رئیس اداره ورزش منطقه ۴ همچنین از برگزاری همین برنامه برای ۱۵۰۰ نفر از دانش آموزان پسر دبستان منصور نفرخبر داد و افزود : در نوبت پسران نیز خیابان قهرمان شهر و مراسم جشن برای دانش آموزان برگزار شد .
گودرزی به توزیع پرچم و سربند در مراسم اشاره کرد و گفت : در طول برگزاری مراسم پرچم و سربند در بین دانش آموزان توزیع شد تا دانش آموزان اتحاد و یکپارچگی خود را به دشمنان نشان دهند .