سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون ، 14 تور نمایشگاهی با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شده است.

به گزارش گویای صنعت، محمد ایری  با اعلام خبر فوق کرد: از ابتدای سال جاری، ۲۱۰ صنعتگر در تورهای صنعتی شرکت کرده‌اند

سرپرست صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران اظهار داشت: برگزاری تورهای نمایشگاهی یکی از سیاست‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در راستای فراهم آوردن زمینه تبادل‌نظر بین صاحبان صنایع در حوزه‌های بازار، فناوری، خرید و غیره محصولات است.
وی ادامه داد: برگزاری تورهای صنعتی از حمایت ویژه‌ای برخوردار است و بخشی از هزینه‌ها در قالب یارانه به صنعتگران پرداخت می‌شود.
ایری افزود: با وجود ظرفیت‌های موجود در استان به‌ ویژه در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در بخش‌های صنایع غذایی، تبدیلی کشاورزی، شیمیایی و نفت، گاز و پتروشیمی، تهران همواره میزبان تورهای صنعتی نمایشگاهی صنعتگران سایر استان‌های کشور بوده است.
سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی تهران تصریح کرد: با اعزام صنعتگران استان تهران به سایر نمایشگاه‌های شاخص کشوری زمینه تبادلات فنی، اقتصادی و صنعتی بین صنعتگران استان با سایر استان‌های دیگر نیز برقرار شده است.
وی در پایان  اظهار امیدواری کرد: با توجه به اینکه در این بازدید ها تلاش می شود تا جلساتb2b به صورت اثر بخشی برگزار شود نتایج اجرای موفق پروژه تور های بازدید نمایشگاهی را در توسعه ی بازار به دلیلی  امکان کسب اطلاع از ظرفیت های موجود در سراسر کشور و افزایش کیفیت تولیدات به دلیل اشنایی با تکنولوژی های جدید  و کاهش هزینه های تولید به واسطه امکان ایجاد پیمانکاری فرعی فی مابین واحد های تولیدی را شاهد باشیم .