مهندس سید عزت‌الله ضرغامی گفت: تاج محل بسیار زیبا و رویایی است و الگوی بسیار خوبی برای همکاری در حوزه صنایع‌دستی بین ایران و هند از قرون گذشته بوده است.

به گزارش گویای صنعت،  داوران و ارزیابان بین‌المللی شورای جهانی صنایع‌دستی در حاشیه مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر (سرو سیمین ۷) با مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در برج میلاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

این دیدار با حضور نفیل محمد زهید کدری، اساما استایتی از فلسطین، آسیف هزار شیخ از هند، ژوزف لو از سنگاپور، سومش سینگ از هند، ایتی سینگ از هند به عنوان داوران و ارزیابان شورای جهانی صنایع‌دستی و مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور برگزار شد.
مهندس سید عزت‌الله ضرغامی در این دیدار خطاب به داوران و ارزیابان هندوستانی گفت: تاج محل بسیار زیبا و رویایی است و الگوی بسیار خوبی برای همکاری در حوزه صنایع‌دستی بین ایران و هند از قرون گذشته بوده است.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: امیدواریم همکاران ما از تجربه خوب داوران در حوزه صنایع‌دستی و نساجی هند بیشتر استفاده کنند.
او در ادامه خطاب به داور و ارزیاب فلسطینی گفت: فلسطین صنایع‌دستی خوبی دارد، ان‌شاءالله این جشنواره فرصتی برای معرفی صنایع‌دستی فلسطین برای مردم ما و بالعکس باشد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی‌حضور ارزیابان و داوران شورای جهانی صنایع‌دستی را باعث دلگرمی فعالان در حوزه صنایع‌دستی دانست و افزود: انتظار داریم همکاری که در هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر سرو سیمین ۷ آغاز شده است ادامه پیدا کند و این جشنواره محملی برای تقویت حوزه صنایع‌دستی با سایر کشورها باشد.
در ‌ادامه این دیدار، داوران و ارزیابان بین‌المللی شورای جهانی صنایع‌دستی درباره فعالیتشان در حوزه صنایع‌دستی و جشنواره بین‌المللی فجر صنایع‌دستی نکاتی را مطرح کردند.