سرهنگ مومنی گفت: ابتدای تونل توحید همزمان 8 خط حرکتی به 3 خط تبدیل می شود ، از توقفات لحظه ای در سطح معابر جدا خودداری نمایید.

به گزارش گویای صنعت، سرهنگ احسان مومنی گفت : با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه بیست و چهارم تیر ماه نشان از معابر و بزرگراههایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت ها توسط برخی از رانندگان دارد.
وی افزود : ترافیک در معابری چون بزرگراههای ، حکیم ، آبشناسان ، شیخ فضل الله ، بابایی ، یادگار ، زین الدین ، بابایی ، امام علی (ع) و اشرفی و خیابان آزادی خلوت هستند و در بزرگراه نواب به علت خرابی خودرو نیمه سنگین می باشد .
سرهنگ مومنی بیان داشت : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت ها و سبقت ها ، اجرای طرح جناغی ها و همچنین عدم تردد کامیون ها در ساعات روز در معابر شهری حضور دارند و با رانندگانی با دیدن خلوتی معابر ممکن است بر سرعت خودروی خود بیافزایند و باعث حادثه و تصادفات دلخراش می شوند برخورد می نمایند .
سرهنگ مومنی گفت : با تحقیقاتی که صورت پذیرفت مشخص شد که عبور موتور سواران از داخل تونل و عبور از بالای تونل توحید توسط موتورسواران تنها ۶ دقیقه اختلاف دارد. وی از راکبین موتورسیکلت خواست بدلیل انباشت گازهای آلاینده در داخل تونل ها و احتمال واژگونی ناگهانی موتورسیکلت بدلیل بیهوشی و تصادفات بدون برخورد ، از تردد داخل تونل ها جدا خودداری نمایند و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد جهت ترددهای خود در سطح شهر استفاده نمایند .
سرهنگ مومنی گفت : ۸ خط حرکتی همزمان وارد تونل توحید می شود و این حجم بالای ورودی به تونل توحید باعث ایجاد ترافیک در این محدوده می شود . امید است با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش تصادفات و حوادث رانندگی باشیم .
وی همچنین از رانندگان خواست از توقفات لحظه ای در سطح معابر بویژه در خطوط حرکتی و لاین سرعت خودداری نمایند چرا که باعث بروز و افزایش تصادفات و در همین شرایط خلوتی باعث ایجاد ترافیک می شود.