خطیب موقت نمازجمعه ورامین گفت: با پیگیری های استاندار تهران بخشی از مشکلات حمل و نقل در حوزه مترو مرتفع شد.

به گزارش گویای صنعت؛ حجت الاسلام حسین قدوسی خطیب موقت نمازجمعه ورامین با تاکید بر اهمیت برپایی نماز ظهر عاشورا بصورت دست جمعی اظهارداشت: هیئت ها و دسته ها و تکیه های مختلف ورامین فرصت تلاقی روز جمعه و روز عاشورا را برای بهره گیری از ظرفیتهای تبیینی عاشورا و قیام امام حسین (ع) را از دست ندهند و با هدایت به سمت برگزاری نمازجمعه صفوف انقلابی را شکل دهیم.

وی در ادامه افزود: هدف امام حسین(ع) از قیام کربلا کشته شدن نبود بلکه احیای امر به معروف و نهی از منکر است زیرا طاغوتی سگ باز و شراب خور در مقابل شریان انقلابی ایستاد و این حرکت امام‌حسین(ع) بود که در مقابل این طاغوت به پیروزی رسید.

خطیب موقت نمازجمعه ورامین در ادامه تصریح کرد: اقتدا ما باید اباعبدالله الحسین باشد ایشان با ظلم و فساد و هنجازشکنی مبارزه کرد. از این تریبون بهره می گیرم و از نیروی انتظامی برای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی تشکر می کنم و سران ۳قوه میخواهیم تا با هنجارشکنی برخورد شود.
قدوسی در ادامه با اشاره به پیگیری های استانداری تهران در رفع مسائل حمل و نقل(مترو) ورامین ابراز کرد: از استاندار محترم و فرمانداری برای پیگیری رفع مشکلات حمل و نقل در حوزه مترو تشکر می کنم زیرا با پیگیری های ایشان بخشی از مسائل حل شده و بخش اندک ان در دست پیگیری میباشد.