شهردار منطقه۱۳ از تکمیل پروژه های احداثی و نیمه تمام محدوده و همچنین طرح های قطب گردشگری شرق تهران خبر داد و گفت: به زودی پروژه های جدید متناسب با نیاز شهروندان اجرایی می شود.

به گزارش گویای صنعت، محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ در جلسه شورای معاونان و مدیران که با حضور مجید باقری معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری تهران و هیات همراه در محل سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد، ضمن ارائه گزارش جامع و کامل به موقعیت جغرافیایی منطقه، ویژگی های شاخص، شناسنامه جغرافیایی و جمعیتی و وضعیت سرمایه انسانی اشاره کرد و گفت : این منطقه در حوزه درآمد کل و پیشرفت فیزیکی و پروژه های احداثی و طرح من شهردارم در رتبه نخست قرار دارد.
او ، در خصوص اقدامات شاخص افزود: همه معاونت ها و حوزه ها، فعالیت های خلاقانه و ابتکاری دارند که در حال حاضر ، ۱۸۹ مورد طرح خلاقانه و ابتکاری در دستور کار قرار دارد و پیگیری می شود.
شهردار منطقه۱۳، توافق و آزادسازی ۸ درصد مساحت منطقه مرتبط با توافق ساصد و دوشان تپه از دستاوردهای مهم برشمرد و به رتبه های برتر منطقه در دوسال اخیر اشاره کرد و افزود: معاونت های تخصصی، حدود سی مورد دستاورد و رتبه داشته اند.
محمد هادی علی‌احمدی، ساماندهی بازارچه شهرستانی، احداث و جابجایی ساختمان ناحیه ۴ و توسعه و تجهیز سوله بازیافت، احداث یادمان شهدای بوستان سیمرغ از جمله پروژه های احداثی نام برد و اظهار داشت : این پروژها برای سال گذشته و امسال است که عمدتا به اتمام رسیده و در نظر داریم پروژه های جدید را نیز اجرایی کنیم .
شهردار منطقه ۱۳، همچنین با بیان اینکه توسعه فضای تفریحی گردشگری منطقه در قالب پروژه های پیمانی در دست اجراست، افزود : تمامی پروژه های نیمه تمام بوستان سرخه حصار از قبیل پیاده راه سلامت، نیروگاه خورشیدی و مرکز جمع آوری سگ های بلاصاحب به اتمام رسیده است.
او اضافه کرد :تکمیل پروژه های قطب گردشگری شرق تهران و راه اندازی ترمینال شرق جدید، منجر به تحول در شرق تهران خواهد شد.