شهردار قرچک از ثبت 2 هزار و 829 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طي شش ماه اول سال 1402 خبر داد.

به گزارش گویای صنعت، محسن خرمی شریف در این خصوص، اظهار کرد:سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت پیشنهاد‌ها، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و همکاران ما در این حوزه به‌صورت ویژه پیگیر بررسی مشکلات شهری هستند.
وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماری سامانه ۱۳۷ شهرداری در شش ماه اول سال ۱۴۰۲ تا به امروز مردم عزیز قرچک، ۲ هزار و ۸۲۹ تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کرده‌اند.
این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسیده با این سامانه نشان می‌دهد، موضوعاتی مانند لکه‌گیری آسفالت با ۷۲۰ تماس، نظافت جداول و لایروبی با ۵۳۰ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۲۳۰ تماس، سد معبر با ۲۴۱ تماس، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و طعمه‌گذاری با ۱۷۱ تماس، حوزه عمرانی با ۲۶۹ تماس، حوزه شهرسازی (ساخت‌وساز) با ۲۲۶ تماس و سایر موارد مطرح‌شده در حوزه‌های مختلف با ۴۴۲ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.
خرمی شریف در پایان، خاطرنشان کرد: شهروندان قرچکی می‌توانند چنانچه هرگونه درخواست یا پیشنهاد و خبری در رابطه با فعالیت‌های شهرداری دارند با شماره سه‌رقمی ۱۳۷ تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند. آنچه خدمات این سامانه را متمایز می‌کند آن است که درخواست‌های ثبت‌شده به‌صورت شفاف قابل‌پیگیری است و چنانچه به آن رسیدگی نشده باشد، فرد می‌تواند علت عدم انجام آن را پیگیری و از جزئیات مطلع شود.