مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی امور فنی و عمرانی شهرداری تهران، از جابجایی و رفع 14 هزار متر طول تاسیسات مخابراتی از مسیر توسعه تقاطع غیرهمسطح خیابان الغدیر با بلوار معلم (چهارراه قهوه خانه) خبر داد.

به گزارش  گویای صنعت، “سید عبدالمهدی حسینی” مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی امور فنی و عمرانی شهرداری تهران در تشریح آخرین اقدامات انجام شده به منظور رفع موانع تاسیساتی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح خیابان الغدیر با بلوار معلم موسوم به چهارراه قهوه خانه، از جابجایی و رفع ۱۲۰۰۰ متر فیبر و ۲۰۰۰ متر کابل مسی مخابرات خبر داد.

حسینی رفع این موانع تاسیساتی را حاصل پیگیری کارشناسان اداره کل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی امور فنی و عمرانی و نیز اداره کل مخابرات منطقه ۶ ذکر و اضافه کرد: رفع تاسیسات مخابراتی مذکور که در ضلع جنوب پروژه قرار داشت، امکان اجرای حدود ۳۰ حلقه شمع و نیز خاکبرداری محور میانی پروژه را فراهم ساخت.

گفتنی است تقاطع بلوار معلم با خیابان الغدیر، یکی از تقاطع‌های پرتقاضای ترافیکی در محدوده منطقه ۱۸ محسوب می‌شود و پروژه غیرهمسطح‌سازی این تقاطع با توجه به وجود کاربری‌های اداری، تجاری و خدماتی جاذب سفر تعریف شده است. در این پروژه احداث یک زیرگذر شرقی- غربی در امتداد بلوار معلم، ترافیک در این محدوده از جنوب غرب پایتخت را ساماندهی خواهد کرد.