ترکاشوند گفت: کلیه شهروندان و زائرین گرامی جهت اطلاع از مسیرهای پیاده روی، محل مساجد، مدارس، مراکز درمانی و بهداشتی، سرویس های بهداشتی و سایر موارد می توانند از طریق تلفن همراه و یا تبلت به سایت map.tehran.ir متعلق به شهرداری تهران مراجعه و با کلیک بر روی افزونه پیاده روی جاماندگان اربعین نقشه های مورد نیاز را ملاحظه و دریافت کنید.

به گزارش گویای صنعت، “مسعود ترکاشوند” مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری و رئیس کمیته اطلاع رسانی و رسانه با اشاره به صدور ۷۵ عدد کارت خبرنگاری برای اصحاب رسانه تصریح کرد: ۴ تیم مستندساز برای پوشش مراسم هماهنگ شده است. همچنین یک غرفه ۲۰ متری ویژه خبرنگاران با امکانات وای فای و تجهیزات لازم برای تسهیل امور رسانه‌ها در خیابان فدائیان اسلام پل سیمان جانمایی شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته بنرهای اطلاع رسانی در طول مسیر نصب و محل استقرار وسایل نقلیه عمومی، مساجد و سرویسهای بهداشتی در آنها مشخص گردیده است. همچنین با هماهنگی اپراتورهای تلفن همراه برای کلیه زائرین به هنگام ورود به محدوده ری پیامک خیرمقدم ارسال خواهد شد.

ترکاشوند در پایان افزود: کلیه شهروندان و زائرین گرامی جهت اطلاع از مسیرهای پیاده روی، محل مساجد، مدارس، مراکز درمانی و بهداشتی، سرویس های بهداشتی و سایر موارد می توانند از طریق تلفن همراه و یا تبلت به سایت map.tehran.ir متعلق به شهرداری تهران مراجعه و با کلیک بر روی افزونه پیاده روی جاماندگان اربعین نقشه های مورد نیاز را ملاحظه و دریافت کنید.