توکلی زاده گفت: شعار ستاد اربعین امسال حیاتناالحسین می باشد ؛ که ترجمه فارسی آن جانم حسین می باشد.جبهه فرهنگی بین ملت ایران و عراق را تشکیل شده است.

به گزارش  گویای  صنعت، امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و رییس ستاد اربعین حسینی در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه بیان داشت: طبق سنوات گذشته ستاد اربعین حسینی با حکم شهردار تهران برپاشده است. ستاد اربعین در استانداری مستقر شده است. هر کدام از شرکت ها و سازمان ها مسئولیتی دارند.

وی ادامه داد: دبیرخانه ستاد اربعین از سال گذشته تشکیل و در طول سال نیز فعال است.

توکلی زاده بیان کرد: شعار ستاد اربعین امسال حیاتناالحسین می باشد ؛ که ترجمه فارسی آن جانم حسین می باشد.جبهه فرهنگی بین ملت ایران و عراق را تشکیل شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اشاره کرد: برنامه بدرقه زوار اربعین حسینی تهرانی ،سوم شهریور ماه از ساعت ۱۹ با محوریت نوجوان و خانواده در میدان آزادی برگزار خواهدشد.

توکلی زاده اظهارداشت: موکب های شهرداری در عراق با عنوان محبان الرضا می باشد.

وی با اشاره به اینکه آیین بدرقه زوار در مرزها از تاریخ ۴تا ۱۵ شهریور ،در مرزهای چذابه، مهران، خسروی امادگی لازم را برای خدمت رسانی به زوار خواهند داشت، گفت: ایین استقبال از زواری که ازمراسم بزرگداشت برگزاری اربعین برخواهند گشت، از ۱۲شهریور تا ۲۰ شهریور نیز امادگی لازم برای خدمت رسانی را خوهند داشت.

وی با اشاره به اینکه برنامه ویژه ای را با دوستان حوزه هنری با عنوان حبیبی شکرا برگزار خواهیم کرد، اشاره کرد: دسته عزاداری نوجوانان جهان اسلام را با حضور نوجوانان لبنانی، عراقی و کشورهای همسایه را در کربلا خواهیم داشت .