شهردار منطقه ۱۳ از برگزاری جشن بزرگ عید فطر با شعار عید بندگی و همبستگی و اجرای ویژه برنامه های متنوع و نورافشانی در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد.

به گزارش گویای صنعت، محمدهادی علی احمدی با اشاره به برپایی جشن شادی در فلکه دوم نیروی هوایی افزود: این ویژه برنامه در راستای ایجاد نشاط جمعی و ترویج آیین ها و شعائر اسلامی بین شهروندان با دعوت از برخی هنرمندان، روزه اولی ها و همچنین اجرای تن پوش عروسکی،اجرای گروه اقوام و برگزاری مسابقات همراه با نورافشانی و آتش بازی به صورت میدانی در روزهای یکم و دوم اردیبهشت ماه برگزار می شود.
به گفته علی احمدی ، کمک برای برپایی هرچه باشکوهتر نماز عید فطر از اهم برنامه های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در روز عید سعید فطر است و در یک مسجد شاخص ، ایستگاه پذیرایی از نمازگزاران مستقر می شود .
شهردار منطقه ۱۳ گفت: آذین بندی ساختمان‌های اصلی شهرداری منطقه، نواحی، معابر و میادین اصلی با ریسه‌های پارچه ای رنگی، و اکران طرح‌های فرهنگی در منطقه از اقدامات زیباسازی در این راستا است.
وی  به آماده باش مدیریت شهری منطقه ۱۳ در نواحی چهار گانه در زمان برپایی مراسم نماز عید فطر اشاره کرد و افزود : استقرار تیم های اجرایی معبربان برای رفع سد معبرهای احتمالی، استقرار مخازن و خودروهای ویژه پسماند خشک، حضور اکیپ های جمع آوری پسماند خشک و نیروهای خدمات رسانی در پیرامون برپایی مراسم نماز عید از دیگر اقدامات پیش بینی شده است.