شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به تعیین تکلیف پادگان ساصد از استفاده از ظرفیت این مجموعه برای ارائه خدمات فرهنگی خبر داد و گفت: در نخستین گام و به مناسبت عید غدیر خم، جشن های شاد و کودکانه غدیر در این مجموعه برگزار می شود.

به گزارش گویای صنعت، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به آزاد سازی مجموعه ۱۱ هکتاری ساصد و استفاده از ظرفیت این مجموعه بزرگ برای ارائه خدمات مختلف به شهروندان گفت : با توجه به فرارسیدن عید غدیر خم و گرامیداشت دهه ولایت ، در نخستین گام، جشن بزرگی در مجموعه ساصد تدارک دیده شده و به مدت سه روز در این محل میزبان خانواده ها خواهیم بود.

به گفته وی این جشن شاد و کودکان به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ از امروز ۱۳ تیر ماه ساعت ۳۰: ۱۷ الی ۲۰ در خیابان پیروزی، جنب فروشگاه اتکا در مجموعه ساصد آغاز و تا ۱۶ تیر ماه ادامه خواهد داشت.
شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت : سرسره بازی ، فوتبال دستی انسانی و غرفه کودک به همراه جشن خانوادگی از بخش های مختلف این جشن شاد است .

علی احمدی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی و بهره مندی از ظرفیت های دینی و فرهنگی، ویژه برنامه های مختلفی توسط اداره فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ با هدف ایجاد سرور و نشاط معنوی در محلات به مرحله اجرا درآمده است.