صائبی گفت: روابط عمومی‌های پویا با اولویت امیدآفرینی اقدامات را پیگیری کنند.

به گزارش گویای صنعت،  جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی‌های شهرداری‌های استان تهران به ریاست محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و کارشناسان روابط عمومی‌ استانداری به میزبانی شهرداری لواسان برگزار شد.

صائبی در این جلسه با اشاره به تفاوت کمپین سازی در روابط‌عمومی و تبلیغات اظهار داشت: هدف در روابط عمومی بهبود تصویر کلی برند، ارتباط با مخاطبان، همکاران و مشتریان می‌باشد، در حالی که در تبلیغات هدف جذب مشتری، افزایش فروش و برگشت سرمایه است.

وی با اشاره به دریافت بازخورد در روابط عمومی ادامه داد: در روابط عمومی مخاطب مردم و همکاران هستند در حالی که در تبلیغات مخاطب، مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه است، ضمن اینکه در روابط عمومی عملکرد و فعالیت بلندمدت و شکل و میزان ارتباط دو طرفه و در تبلیغات عملکرد کوتاه مدت و شکل و میزان ارتباط یک طرفه است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران خاطرنشان کرد: روابط عمومی پویا می تواند مدیر ارشد باشد البته به شرطی اینکه استراتژی و تاکتیک درست داشته باشد.

صائبی در مورد ابزارهای تبلیغات گفت: رادیو، تلویزیون، بیلبورد، محیطی، اینترنتی، چاپی و آنلاین می باشد که ضمن بهره‌گیری از این ابزارها باید به الزامات حوزه روابط عمومی توجه جدی داشت.

در ادامه وحید حاجی مومجی رئیس شورای شهر لواسان ضمن اشاره به اهمیت روابط عمومی‌ها بر لزوم استفاده از ابزارهای بروز جهت پیشبرد اهداف سازمان توسط روابط عمومی‌ها تاکید کرد.

گفتنی است در ادامه بهاره موسوی کارشناس روابط عمومی استانداری در مورد وضعیت ارزیابی سایت شهرداری‌های استان، پوریا قادری در مورد الزامات سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و راحله جمعه زاده در مورد شرایط انتشار اخبار در سایت استانداری نکاتی را مطرح کردند.