فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست هم اندیشی با امام جمعه و ائمه جماعات بخش فشافویه گفت: حضور ائمه جمعه، جماعات و علمای معزز اسلام در شهرها و روستاهای کشور یک نعمت و فرصت بزرگ برای مردم است.

به گزارش گویای صنعت، مهدی باب الحوائجی در نشست هم اندیشی با امام جمعه و ائمه جماعات بخش فشافویه حضور ائمه جمعه، جماعات و علمای معزز اسلام در شهرها و روستاهای کشور را یک نعمت و فرصت بزرگ برای مردم دانست و گفت: حضرت صاحب الزمان ارواحناالفداه راه سعادت را برای شیعیان اینگونه بیان فرموده اند که در مشکلات و مسائل خود به علما مراجعه نمایید که بیانگر جایگاه رفیع روحانیت و علمای معزز است‌.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: امروز محرومیت زدایی، رفع محرومیت و مساوی نمودن امکانات برای مردم در اقصی نقاط کشور و به تبع آن در سطح شهرستان ری و بخشهای تابعه در اولویت اول دولت مردمی حضرت آیت الله رییسی قرار دارد.

وی افزود: بنده قبل از آغاز جلسات خود با اقشار و گروه های مختلف شهرستان سعی نمودم این دیدارها و نشست ها را از دورترین نقاط شهرستان شروع نمایم. پیام این کار توجه ویژه به رفع محرومیت از مناطق دور از مرکز و تخصیص بیشتر اعتبارات و ایجاد پروژه های مختلف در این مناطق است.

باب الحوائجی ادامه داد: الحمدالله ما در بخش فشافویه، بخشداری انقلابی و جهادی داریم که با محوریت حضرت حجت الاسلام امیری امام جمعه و روحانیون معزز بخش اتحاد و همدلی خوبی در سطح بخش برقرار است.

وی افزود: بخش فشافویه ظرفیت های بسیار خوبی دارد که باید با برنامه ریزی صحیح و استفاده از نظرات مردم و نخبگان این فرصت ها تبدیل به واقعیت شده و رشد و آبادانی شهر و روستاهای آن شتاب بیشتری بگیرد.

معاون استاندار تهران افزود: به برکت انقلاب اسلامی شهرها و روستاهای ما رشد بسیار خوبی داشته و این پیشرفت ها روزافزون می باشد. بطور مثال در پیش از انقلاب بخش فشافویه از محرومیت زیادی رنج میبرده که امروز ما شاهد پیشرفت خوب این منطقه می باشیم. البته جای کار بسیار است و میبایست بیش از پیش به این بخش مهم شهرستان ری توجه گردد‌.

باب الحوائجی ادامه داد: اکنون صنعت وارد بخش فشافویه شده است. وجود صنعت،  نشاط اجتماعی،  فرهنگی را برای آن منطقه به بار می آورد.

فرماندار ری با اشاره به اینکه انتخابات  را پیش رو داریم، گفت: دشمنان ما می خواهند مردم را دلسرد کنند. از تمام ظرفیت ها استفاده می کنند که به نظام اسلامی ضربه بزنند. انشالله مردم با صفوف فشرده، پای صندوق های رای تشریف بیاورند. تفویت حاکم اسلامی،  تقویت دین حضرت رسول الله «ص» است.

وی در پایان گفت: اقدامات نظام اسلامی میبایست به سمع و نظر مردم رسانده شود. انشالله در اسفندماه با مشارکت تمامی اقشار انتخاباتی قوی برگزار خواهیم کرد.