به منظور پاسداشت جایگاه، منزلت و اهمیت کار زحمت‌کشان عرصه حمل و نقل و ترافیک، همایش گرامیداشت روز ملی حمل و نقل با حضور شهردار منطقه 20 در بوستان آموزش ترافیک این منطقه برگزار شد.

به گزارش گویای صنعت، سید محمد ناظم رضوی در همایش بزرگداشت روز ملی حمل و نقل که به مناسبت ٢۶ آذر ماه روز ملی حمل و نقل و رانندگی برگزار شد گفت: حمل و نقل از جمله بخش های زیر بنایی اقتصادی و خدماتی هر جامعه محسوب می شود که سهم قابل توجهی در تولید و اشتغال دارد

ناظم رضوی افزود:حوزه حمل و نقل در برگیرنده فعالیت هایی است که به شکلی گسترده در تمامی زمینه های تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمات جریان داشته و در مجموعه فعالیت های اقتصادی و خدماتی و جابجایی شهروندان نقش غیر قابل انکاری بر عهده دارد.

در این همایش که شهردار و معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰، رئیس تاکسیرانی منطقه ۲۰، تعدادی از مدیران سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، و پلیس راهور منطقه ۲۰ نیز حضور داشتند از فعالان و تلاشگران حمل و نقل شهری (رانندگان برتر تاکسیرانی و اتوبوسرانی منطقه، شهروند فعال دوچرخه سوار و….) به واسطه دارا بودن اخلاق حرفه ای و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تقدیر شد.

همچنین شهردار منطقه و مسئولین شرکت کننده در این همایش از محوطه پیست دوچرخه سواری و کارگاه سیمیلاتور (شبیه سازی خودرو) بوستان ترافیک بازدید کردند.