رئیس کمیته امداد مناطق سه و شمیرانات، گفت: یک خانواده تحت حمایت این اداره با کمک خیّران شمیرانی و کمیته امداد خانه‌دار شد.

به گزارش گویای صنعت،جهاندار آقامحسنی با اشاره به تأمین مسکن یک خانواده تحت حمایت،گفت: این خانواده چهار نفره ۲ سال است به علت فوت سرپرست تحت حمایت این نهاد هستند.

وی افزود: در همین راستا با مشارکت حامیان و خیران و از محل منابع امدادی یک واحد مسکن با ۷۸ متر زیربنا در شهر صفادشت خریداری و به این خانواده تحویل شد.

آقامحسنی ادامه داد: برای تأمین مسکن این خانواده بالغ بر ۵۱۵ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد مناطق سه و شمیرانات با بیان اینکه کمک به تأمین مسکن خانواده های تحت در قالب کمک بلاعوض، کمک های خیّران و آورده مددجو انجام می شود، بیان کرد: در همین راستا برای خرید این مسکن، ۱۳۵ میلیون تومان از محل کمک های حامیان و خیّران تأمین شده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون پنج خانواده تحت حمایت نیز از خدمت تعمیرات مسکن با هزینه ای بالغ بر ۲۸ میلیون تومان بهره مند شده اند، افزود: هم اکنون نیز ۷مورد خانواده تحت حمایت در نوبت دریافت ارائه خدمت تعمیرات مسکن هستند.

آقامحسنی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض ارائه می‌شود، یادآور شد: معرفی خانواده های تحت حمایت به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.