فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به سفر روز پنج شنبه آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به ری، قبله تهران، از مردم این شهرستان خواست تا در استقبال از رئیس جمهور سنگ تمام بگذارند.

به گزارش گویای صنعت، حمید زمانی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات سفر رئیس جمهور به شهرستان ری پرداخت و اعلام کرد: ساعت ۱۴ روز پنج شنبه، مردی که تمام هم و غمش خدمت به مردم است در محل مصلی حرم عبدالعظیم علیه السلام در جمع مردم شهرستان ری حاضر می شود.

وی اذعان داشت: سفر رئیس جمهور به شهرستان از صبح روز پنج شنبه با بازدید از پروژه های عمرانی، خدماتی و اقتصادی آغاز می شود و پس از نماز مغرب و عشا با برگزاری شورای اداری پایان می یابد.

زمانی تاکید کرد: گل سر سبد سفرهای شهرستانی رئیس جمهور، حضور در شهرستان ری در روزهای ابتدایی دهه مبارک فجر است که قطعا در روند توسعه و پیشرفت این شهرستان تاثیر بسیاری خواهد داشت.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: باید اتحاد و انسجام میان مردم و مسئولان شهرستان را در دیدار مردمی به نمایش گذاشت و با توجه به تراکم جمعیت قبله تهران، استقبالی ماندگار از رئیس جمهور در این سفر به ثبت رساند تا روح جدیدی در فضای شهرری دمیده شود.

وی اضافه کرد: این سفر را باید در ۲ بعد مادی که شامل مصوبات و معنوی که نمایش شکوه استقبال و حضور مردمی است، بررسی کرد.

زمانی اظهار کرد: اماکن و طرح هایی همچون بیمارستان شهدای هفتم تیر، انبارهای چای امین آباد، طرح عمرانی میدان غنی آباد، طرح کمربندی دوم تهران و کنارگذر قلعه نو مکانهایی است که رئیس جمهور از آنها بازدید می کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: رئیس جمهور پس از این بازدید ها از میدان اصلی شهرری در جمع مردم حاضر می شود و ساعت ۱۴ در دیدار مردمی سخنرانی می کند.

وی دیدار با علمای ری را برنامه بعدی رئیس جمهور در این سفر یکروزه خواند و ادامه داد: رئیس هیات دولت پس از نماز مغرب و عشا در شورای اداری حاضر می شود که مصوبات نهایی در آن طرح و اعلام خواهد شد.

زمانی تاکید کرد: با جدیت تلاش می کنیم تا طرح اتصال مترو کهریزک به حسن آباد را در این سفر مصوب کنیم که در صورت آغاز عملیات عمرانی آن تحول قابل توجهی در شهرستان ری ایجاد خواهد شد.