حسین خانی بیان داشت: در حوزه امنیتی، انتظامی فشافویه بنا به درخواست شهروندان این محل و با پیگیری های انجام شده توسط مسئولین مربوطه، ساختمانی در شهرک صنعتی شمس آباد جهت استقرار کلانتری آماده شده است و تا ۱ ماه آینده افتتاح خواهد گردید.

به گزارش گویای صنعت؛ هادی حسین خانی بخشدار فشافویه درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار گویای صنعت با اشاره به اینکه فشافویه وسعت سرزمینی به مساحت ۱۷۰۰ کیلومترمربع و نیز ظرفیت هایی در سطح ملی دارد، بیان داشت: با استقرار دولت رئیسی، اقدامات ارزشمندی در جهت رفع معضلات و مشکلات مردم شد.

وی ادامه داد: در حوزه امنیتی، انتظامی بنا به درخواست شهروندان فشافویه و با پیگیری های انجام شده توسط مسئولین مربوطه، ساختمانی در شهرک صنعتی شمس آباد جهت استقرار کلانتری آماده شده است و تا ۱ ماه آینده افتتاح خواهد گردید.

حسین خانی بیان داشت: معظل چندین ساله ترافیک ورودی شهر حسن آباد با پیگیری استاندار تهران و همکاری ظرفیت های داخل شهر حل گردید و دیگر شاهد بار ترافیکی در ورودی حسن آباد نخواهیم بود.

وی در پایان از شهردار تهران درخواستی کرد و گفت: شهرداری تهران ۴ دستگاه اتوبوس را در اختیار شهرداری حسن آباد به منظور انتقال و جابجایی شهروندان در این حوزه قرارداد؛ که متاسفانه این دستگاه ها قابلیت جابجایی مسافران را ندارند و مردم به دلیل نبود ناوگان حمل و نقل عمومی امکان حضور در اجتماعات و نماز جمعه را ندارند؛ لذا درخواست ما از شهردار محترم و شهرداری تهران این است که چندین دستگاه اتوبوس سالم را در اختیار منطقه فشافویه قرار دهند.