قرارگاه جهادی الکفیل متشکل از نخبه های حوزه و دانشگاه به مدت ۵ روز ، یک مانور مواسات و کمک مومنانه جهت خدمت رسانی به مددجویان عزت مند شهر پرند در مصلی نمازجمعه پرند برگزار گردید.

به گزارش  گویای صنعت، قرارگاه جهادی الکفیل متشکل از نخبه های حوزه و دانشگاه به مدت ۵ روز ، یک مانور مواسات و کمک مومنانه جهت خدمت رسانی به مددجویان عزت مند شهر پرند در مصلی نمازجمعه پرند برگزار گردید.
این اردو با حضور بیش از ۲۰۰پزشک و دندانپزشک و با بیش از۱۱۰ یونیک دندانپزشکی ، تخصصی ترین خدمات درمانی، دندانپزشکی اعم از عصبی کشی ، بینایی سنجی، اهدای عینک کامل بصورت رایگان به جامعه هدف حدود ۳۰۰۰نفری از مددجویان شهر پرند ارائه میکند‌ .
از دیگر خدمات تخصصی شنوایی سنجی، گوش، حلق، بینی، زنان و مامایی ، مشاوره و روانشناسی، متخصص کودکان ، گوارش، عفونی، داخلی، طب سنتی و اسلامی و نیز داروهای مورد نیاز بیماران تامین می گردد.
از نکات برجسته این اردو می توان به غرفه های مشاورین حقوقی ، وکلای جهادی، مهد ویژه قرآنی، کارگروه های ویژه کودک و نوجوان، غرفه عفاف و حجاب، مشاورین تحصیلی، ترک اعتیاد، خانواده و نیز برپایی مواکب حسینی جهت پذیرایی از مدعوین محترم نام برد.