سرهنگ"هدایت بهرامی"رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی شوتی و کشف 10 میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش  گویای صنعت، سرهنگ”هدایت بهرامی”در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران در هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به تخلیه کالا توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی وانت پراید در محدوده خیابان “منوچهری” تهران مشکوک و اقدامات لازم را در این زمینه آغاز کردند.
وی خاطر نشان کرد: ماموران برای بررسی موضوع به خودروی مشکوک مراجعه ولیکن سرنشین خودرو به سرعت از محل متواری و راننده خودرو اظهار کرد ، وی راننده خودروی کرایه ای است و از محتویات کارتن ها بی اطلاع است.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی ها و تحقیقات بیشتر ، مشخص شد که کارتن ها حاوی خمیردندان و ریش تراش و کتانی خارجی است که با بسته بندی در کارتن ها ایرانی به این مکان منتقل شده است، ابراز داشت: راننده خودرو که پاسخ درستی به سوالات ماموران نمی داد همراه با کالاهای کشف شده به مقر پلیس انتقال یافت.
وی یادآور شد: در این عملیات پلیسی ۵۷۶ جفت کفش کتانی و ۳ هزار و ۷۹۲ عدد خمیردندان و خمیر ریش کشف و کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه دستگیری متهم متواری در دستور کار قرار دارد افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.