هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک از ارائه خدمتی دیگر در حوزه مخابرات تلفن ثابت در محدوده بخش کهریزک خبر داد.

به گزارش گویای صنعت، سرپرست بخشداری کهریزک با تاکید بر اهمیت رسیدگی به مطالبات عمومی مردم اظهار‌داشت: پیرو افزایش ساخت‌وساز در محدوده شهرک چرمسازی باقرشهر و بالتبع افزایش جمعیت ساکن در آن محدوده، رسیدگی به خواستگاه‌ها و مطالبات ساکنین از جمله امور حائز اهمیتی است که در دستور‌کار این بخشداری قراردارد.

بادلی افزود: برقراری خطوط تلفن ثابت در شهرک چرمسازی باقرشهر از جمله مطالبات مردمی بود که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته و هماهنگی‌های لازم به مرحله اجرا رسید.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام که توسط شرکت مخابرات در مرکز شهید بختیاری باقرشهر و مرکز کهریزک پیگیری و به نتیجه رسید؛ در راستای تصمیم دولت در ارتقای پهنای باند و افزایش تعداد پورت فیبر نوری و همچنین طرح نجمای شرکت مخابرات ایران به منظور رفع مشکل ارتباطات شهرک چرمسازی و شهرک امیرکبیر باقرشهر وخیابان کشاورز(شهرک پیام) و بخشی از خیابان‌های تختی، کریمی و بهشت کهریزک به صورت پروژه ftth به مرحله بهره‌برداری رسید.

بادلی از زحمات عوامل اداره مخابرات کهریزک و باقرشهر تشکر نموده و اظهار نمود: شهروندان محدوده مذکور، جهت اطلاع از نحوه استفاده از خدمات این بستر ارتباطی، می‌توانند به اداره مخابرات محل سکونت خود مراجعه نمایند.

سرپرست بخشداری کهریزک گفت: در پایان از همکاری ویژه و شایان توجه شهرداران باقرشهر و کهریزک در انجام این پروژه تقدیر و تشکر می‌نمایم.