سردار حاجی زاده بیان کرد:بسیاری از دستاورد‌ها نیز وجود دارد که روز حادثه اگر لازم باشد بیرون می‌آید مانند اصابت دشمن در فاصله یک هزار و ۵۰ کیلومتری که البته این‌ها تصادفی نبوده و مرهون عمل به تعالیم اسلام است.

به گزارش گویای صنعت به نقل از فارس،سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده  فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در حوزه هواپیمای بدون سرنشین و پهپاد‌ها در تراز جهانی هستیم و حرکت‌هایی را که ارتش‌های بزرگ و قدرتمند دنیا ده‌ها سال قبل از ما شروع به‌کار کرده‌اند را به چالش کشیده‌ایم.

وی ادامه داد: بسیاری از دستاورد‌ها نیز وجود دارد که روز حادثه اگر لازم باشد بیرون می‌آید مانند اصابت دشمن در فاصله یک هزار و ۵۰ کیلومتری که البته این‌ها تصادفی نبوده و مرهون عمل به تعالیم اسلام است.

سردار حاجی زاده افزود: خبر موشک بالستیک هایپرسونیک پیشرفته که گفته شد و قادر است در جو و بیرون از جو مانور داشته باشد متعلق به خیلی وقت پیش است، ولی در واقع امروز رسانه‌ای شده است.

فرمانده هوافضای سپاه بیان کرد: اخیراً توانستیم ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ را پرتاب کنیم که با سوخت جامد است و در سال جاری اولین ماهواره را با این ماهواره‌بر در مدار قرار خواهیم داد.