معاون استاندار تهران و‌ فرماندار ویژه شهرستان ری باحضور در دارالتولیه آستان سیدالکریم با حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گویای صنعت، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و‌ فرماندار ویژه شهرستان ری باحضور در دارالتولیه آستان سیدالکریم با حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست که باحضور حجت الاسلام والمسلمین عرفاتی معاون فرهنگی و علمی آستان، بشارت معاون هماهنگی امور عمرانی و تقوایی مشاور و رئیس حوزه فرماندار برگزار شد، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم «ع» با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان ری عنوان کرد: سرزمین ری همواره دارای فرصت ها و ظرفیت های بسیار خوب و منحصر به فردی بوده است که میبایست از آنها به بهترین نحو ممکن در جهت رشد و پیشرفت شهرستان بهره برداری نمود.

حجت الاسلام قاضی عسکر در ادامه افزودند: مقام معظم رهبری ری را قبله تهران و قطب فرهنگی پایتخت نامیدند. همه اینها به برکت وجود مضجع شریف محدث عالی مقام حضرت عبدالعظیم الحسنی «ع» و امامزادگان واجب التعظیم مدفون در این منطقه می باشد. از این روی ضروری است کلیه امور بامحوریت آستان مقدس حضرت سیدالکریم شکل گرفته و کارها سامان یابد.

ایشان با اشاره به انتصاب فرماندار جدید شهرستان اضافه کردند: سیاست اصلی ما حمایت همه جانبه از تمامی مسئولین و خادمین مردم در سطح شهرستان می باشد. الحمدالله در مقطع کنونی میان مسئولین ری همدلی و مودت بسیار خوبی برقرار است و امیدواریم با همین روحیه امور به پیش رفته و مشکلات مردم و شهرستان مرتفع گردد.

در ادامه این دیدار فرماندار ویژه شهرستان ری حضور بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم «ع» در سرزمین ری را موجب برکات و نعمات فراوان برای اهالی ری خواند و عنوان کرد: یکی از برکات بزرگ وجود این آستان باکرامت، گردهم آمدن بسیاری از بزرگان و شخصیت های ممتاز مذهبی، علمی، فرهنگی و سیاسی در شهرها و روستاهای ری می باشد که حضور بسیاری از این عزیزان در مناصب مهم کشوری و لشگری تا به امروز در پیشرفت شهرستان بسیار مؤثر بوده و می باشد.

باب الحوائجی افزود: یکی از اصول مهم بنده الزام به کار گروهی و استفاده از خرد جمعی در مدیریت امور می باشد. همچنین فعالیت فراجناحی، استفاده از تمامی ظرفیت های موجود، بکارگیری نیروهای توانمند، متخصص و قوی بومی، التزام به فضائل اخلاقی و کرامات انسانی، ایجاد وفاق و همدلی میان مردم و مسئولین و مشورت کردن و نظرخواهی از دلسوزان و علاقه مندان به نظام و انقلاب از مهمترین سیاست های اصولی بنده در مدیریت کلان شهرستان می باشد.

فرماندار ویژه ری در پایان افزود: بنده از اولین روز انتصاب در این سمت باتمام توان در مسیر خدمت به مردم و اهالی شریف شهرها و روستاهای ری قدم گذاشته ام. انشاالله با لطف و عنایت خداوند متعال و به برکت وجود آستان مقدس حضرت سیدالکریم و با کمک و همراهی تمامی مسئولین و بزرگان شهرستان بتوانیم در راه خدمت به زائرین و مجاورین آستان و حل مشکلات و رفع دغدغه های اهالی شریف شهرستان موفق و سربلند باشیم.