حمید صمیمی، قائم مقام کمیته امداد استان تهران امروز سه شنبه یکم خرداد ماه به همراه اکبری رئیس اداره کمیته امداد دماوند و جمعی از امدادگران با خانواده شهید « علی اصغر کرمانی » از شهدای دفاع مقدس، دیدار و از مقام شامخ خانواده معظم این شهید بزرگوار تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

به گزارش گویای صنعت،حمید صمیمی، قائم مقام کمیته امداد استان تهران امروز سه شنبه یکم خرداد ماه به همراه اکبری رئیس اداره کمیته امداد دماوند و جمعی از امدادگران با خانواده شهید « علی اصغر کرمانی » از شهدای دفاع مقدس، دیدار و از مقام شامخ خانواده معظم این شهید بزرگوار تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

صمیمی در این دیدار با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند، گفت: امروز هرچه داریم به برکت خون پاک شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان است.

بنابراین گزارش؛ شهید « علی اصغر کرمانی » نهم اردیبهشت ۱۳۴۷، در شهرستان دماوند به دنیا آمد. تا دوم متوسطه در رشته تجربی درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. یکم بهمن ۱۳۶۶، در ماووت عراق (یکی از روستاهای استان سلیمانیه عراق ) بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکر او را در گلزار شهدای روستای فرامه زادگاهش به خاک سپردند.