عضو شورای اسلامی شهر تهران، راه پیشرفت کشور را باور بر اندیشه خدمت به مستضعفین و کار جهادی شبانه روزی برشمرد و همچنین از همکاری و اقدامات بی دریغ نیروهای امدادی در جستجو و خدمت رسانی برای یافتن بالگرد حادثه دیده رئیس جمهور، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گویای صنعت،احمد صادقی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و هشتمین جلسه شورا، ضمن عرض تسلیت شهادت ریاست محترم جمهور، آیت الله رئیسی و تقدیر از زحمات دستگاه های امدادی در عملیات جستجو و نجات گفت: علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این حادثه باید به همه مدیران کشور یادآوری کرد که که راه پیشرفت کشور باور بر اندیشه های رئیس جمهور شهیدمان یعنی مبارزه با فساد و خدمت به مستضعفین است و امیدوارم همه ما رهرو این راه باشیم.
صادقی در خصوص شهادت جانسوز رئیس جمهور محبوب، مردمی و منتخب گفت: شهادت عالم عالیقدر، خادم الرضا، رئیس جمهور خدوم،  آیت الله رئیسی را  خدمت امام زمان (عج)، رهبر معظم و فرزانه انقلاب،  خانواده های داغدار و همه مردم شهید پرور میهن اسلامیمان تسلیت می گویم و امیدوارم  همه ما ادامه دهنده راه خدمت رسانی بی منت، تلاش جهادی، مبارزه با فساد و حمایت از مستصضعفین باشیم و دولت خدمت رسان آیت الله رئیسی را الگوی خود قرار دهیم.
وی در ادامه افزود: از همه مردم شریف تهران دعوت می کنم در آیین بدرقه شهدا که امشب و فردا برگزار می شود؛ حضور به هم رسانند و  علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عالی مقام این حادثه دلخراش، به همه مدیران کشور یادآور شوند که راه پیشرفت کشور، باور بر اندیشه خدمت به مستضعفین و کار جهادی شبانه روزی است. همچنان که رئیس جمهور شهیدمان بر این اندیشه بود.
صادقی در ادامه اظهار داشت: اما حادثه تلخ سقوط بالگرد، آموزه ها فراوانی هم داشت که لازم است متولیان امر به ویژه دستگاه های امدادی، با احصا آنها سعی در رفع مشکل و افزایش توانمندی های خود نمایند.
صادقی عنوان داشت: همچنین بر خود لازم می دانم از زحمات ارزشمند و بدون چشمداشت و جانفشانانه جمیع دست اندرکارن عملیات جستجو و نجات که شبانه روزی و در شرایط نامناسب جغرافیای و جوی، به خدمت رسانی مشغول بودند؛ کمال تشکر را داشته باشم. عزیزان فداکاری که در همه بلایا با به خطر انداختن جان خویشتن سعی در ارایه خدمات امدادی به آسیب دیدگان دارند اما نام این عزیزان هیچگاه در رسانه ها برده نمی شود. فداکاران جمعیت هلال احمر، اورژانس، سرافرازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دلاورمردان ارتش و همکاران پر تلاش آتش نشانی که جزو افتخارات شهرداری تهران هستند و یکی از دستگاه های پرتوان امدادی در مناسبت های ملی و حوادث ملی محسوب می شوند.